26.2.09

YOU HURT ME YOU KILL ME.


This I made before my retarded pen broke. It's like, you know, when you're feeling so bad you don't have any powers to commit suicide & you'd like your emotional pain to kill you for you. A dream here coming true!


Innan min mentalt handikappade penna gick stiftbananas kreerade jag denna. Det är typ, du vet lixåm, som när man bah mår så exceptionellt skräp att det inte finns någon ork för självmord (bah *ORKA KNYTA SNARA, ORKA SKÄRA SIG 'RÄTT'*) & man suktar efter att den emotionella smärtan själv ska ta tag i saken & döda en. En dröm som här besannas!

12 kommentarer:

FLI sa...

stirrade flera minuter på bilden. att du lyckas få ner sådant på bild är facinerande :)

Skinhead Barbiedoll sa...

FLI:
Tack zöhtnöht!

Fiction sa...

Du ritar faan inte snyggt, men det är ack så jäkla vackert!

Skinhead Barbiedoll sa...

Fiction:
Nja snyggt & snyggt, vackert & vackert.. Just denna tycker jag själv är varken eller, jag tycker om den på något sätt, typ moderlig kärlek men precis som med det mesta jag gör är jag ganska missnöjd. Dock vet jag med mig att när jag gjort någonting jag är nöjd med kan jag tycka att det är snyggt, vackert, mjukt, hårt, fulhett, vilket som nu passar - beroende på hur jag ritat. Jag är inte helt insnöad på ett sätt att rita på tack & lov :D

Anonym sa...

Ahhh fett snygg bild, muthafucka. Lite så som jag känner mig idag faktiskt; som knullad av ett öhh månzter?

Ljuva duvan sa...

ahmagad! marre du måste måla mig. i giff you cash, yes? pretty girl draw pretty picture yes?
maila eller typ lägg till mig på msn: pussywar@hotmail.com

Anonym sa...

Japanska tentakelknulltecknare kommer att vallfärda hit & inspireras av den ;))

Fiction sa...

Jag gillar ditt sätt att "måla utanför ramarna".

Wera sa...

tyvärr känner jag verkligen verkligen igen mig.

Anonym sa...

jag hatar pennor som fittar sig när man är helt inne i något, nästan tvspels adhd där.

Anonym sa...

SHiiet tjejen, du är fett grym jue!

Anonym sa...

hua, det ser så ont ut x(