6.2.09

MY LAPTOP'S HARD DISK.


I'm completely overwhelmed by my old stuff now! 3789340 photos, 23479 texts, 43789 strange things.. I'm talkin' about my laptop's hard disk. I am playing with it at the moment & it's full of things I haven't seen since april 2008. I'm as excited as a priest in a kindergarden! Thank's for the help Tåmmpi.


Jag är fett överväldigad av mina gamla prylar! 3789340 foton, 23479 texter, 43789 konstigheter.. Snackar om min laptops hårddisk. Leker med den prick nu & den är full av saker jag inte sett röken av sedan april 2008. Jag är lika uppspelt som en präst på ett dagis! Tack för hjälpen Tåmmpi.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kom och spela poker :)

Unknown sa...

Sexy pic! :D

alltid kul att hitta gamla grejer :D
Jag hittade en Dikt-bok för inte så länge sen med en massa, hmm, intressanta texter... hahaha :P

Anonym sa...

whoopie, nu får du ta och slänga upp lite gammal skit!

Jag blev en gång lovad pubertetsbilder förresten, men inte så långt tillbaka antar jag?

Thompi sa...

tack själva till deras köpa denna allmänt avlägsen kontroll!"

Anonym sa...

jag garvade utav helvete utav kommentaren du skrev!jag är lika uppspelt som en präst på dagis!
antingen va det den roliga remarken eller så e de jag som e fluddrig!kanske båda två???
kul rolig komment ivarjefull