3.4.09

*YNKYNK*.

As soon as someone tells me what 'ögoninflamation' is in English I will write this in an English version too.


Här kommer dagens gnällista:
  • Huvudvärken från helvetet. Tänk dig typ migrän.
  • Ögoninflamation eller någonting i den stilen. Tänk dig typ att en hel myrstack har besökt ditt öga för att uträtta urinbehov.
  • Psykiskt kaos & elände. Tänk dig typ att vilja dö.
  • Fuckad hals. Tänk dig typ att någon nazist har tappat taggtråd i halsjäveln på dig.
  • Hosta. Tänk dig att du typ surfar & så hostar du så musknappen trycks ner på en jävla reklamruta trots att du inte alls är intresserad av någon jävla Åre-resa.
  • Hunger. Tänk dig typ att gå till Sabis med blinda ögon & ett huvud som exploderar & hur ickelockande det är så du får sitta i din ensamhet & svälta för den enda födan du har är en clementin som inte går att skala för tänk dig att den typ är gjord av sten.
  • Mens. Tänk dig att du är en kvinna.
  • En blåsa på tungan. Tänk dig typ att allt alltid kan bli värre än det redan är.
Nu ska jag lägga mig & vältra mig i min misär.

7 kommentarer:

Incka sa...

Misär var ordet. Mycket stämmer in på mig idag också, men inte allt.. Så du har det värre än mig, jag känner med dig!

E sa...

Stackars brullan! Tänker på dig nu, och ikväll då jag ska dricka mig själv och min sweetie Kabus under bordet. <3

Thompi sa...

haha
typ "inflammation of the eye" eller "eye inflammation".
GOGO!

hahaha ps!
"horsput" är mitt verifieringsord! :D

Patrik sa...

Det låter som en flaska whiskey botar nästan allt du radar upp här.

Skinhead Barbiedoll sa...

Incka:
Värretävlingar kan ju ta sig, vi lider båda :(

E:
Hoppas du hade det förträffligt :)

Thompi:
Inflammation of the eye låter som nån jävla rysarrulle!

...:
Du ska ge fan i att göra reklam i min jävla blogg ditt äckliga jävla avskrap. Du får fan betala för att din vidriga pokerskit ska synas i mina gnällinlägg, annars. VETT.

Patrik:
Fan vad gott jag skulle må dagen efter ;) & samtidigt som jag dricker med tanke på att fylla inte är min krej haha X>

E sa...

Brööööhl. Det blev förträffligt och i dag sov jag fram till 2000. FUCK ME.

Dr.K sa...

Ögoninflammation heter Pinkeye på engelska.