3.4.09

THROUGH THESE EYES.




The super short story: fuck, I'm tired! The short story: tonight I woke up with milder hallucinations behind my closed eyes, & in my head I could hear Through These Eyes being played. The long story: I'm too lazy to tell.


Den superkorta berättelsen: satan vad trött jag är! Den korta berättelsen: inatt vaknade jag upp med milda hallucinationer bakom mina förseglade ögonlock, & i min skalle kunde jag höra Through These Eyes spelas. Den långa berättelsen: är jag för lat för att dra.

4 kommentarer:

Bastardo sa...

Hallisar är inte min grej. Det värsta jag hatar. I had my share..

Skinhead Barbiedoll sa...

Bastardo:
Jag älskar hallisar! ..Bara inte när dom kommer som en sil ur mitt psyke för att jag inte mår bra, & helst inte när jag bara vill sova X| Om jag själv ser till att skaffa mig dom när jag har ett tillfälle då jag mår bra så är det gott. Men nu är det mest ogott.

E sa...

Haha, vad ska jag skriva istället för promenadskor då?! :D Snabbjobbspjucks? Träningsskor låter så djävla ambitiöst! :P Kyss!

Skinhead Barbiedoll sa...

E:
'Promenaddojjor' låter lite youngstah :D