15.4.09

'COZ I KNOW JUST WHAT I'M GONNA DO..


My hallucinations obviously's got humour. Today I woke up with hypnapomps in my ears. At first I heard the Beverly Hills-intro music (*WTF?!*) & then I Gotta Get Drunk with Willie Nelson. I mean.. C'mon! One day I'll tell you why this is funnier than you think (though you think it's hilarious already now, of course) but not now so let it be a cliffhanger.

One thing I can tell you now, though, is that I this morning had a gut feeling that I would have hypnagogs/hypnapomps. & then like *TADAAAAAM!!*.



Mina hallucinationer har uppenbarligen värsta humorn. Imorse fick jag ett uppvaknande med hypnagoga i öronen. Först fick jag avnjuta Beverly Hills-intromusiken (*WTF?!*) & sedan I Gotta Get Drunk av Willie Nelson. Menar.. Kom igen! En vacker dag ska jag berätta för er, mina kära barn, varför detta är roligare än vad du tror att det är (även om du självfallet redan nu tycker att det är världsomskakande hur kul det är, du har troligtvis redan skrattat ihjäl dig & din syster planerar att stämma mig) men inte nu så låt det vara en klipphängare.

En krej jag kan berätta nu, däremot, är att jag denna morgon i maggropen (var är den? Men där var det) kände att jag troligtvis skulle få hypnagoga/hypnapompa. & så bah *TADAAAAAM!!*.

5 kommentarer:

Denise Dajnajs Dellinore Nisan sa...

Mmmm det är ju värsta epedemin epidemin epe epe med snuva och som vanligt är det på våren det är värst.. Eller nej, sommarn kanske... Hellofaride, vad tusan är det? Hittade du nån blogg sida som funkade eller? Ha det gött

Izabelle sa...

Abooo, driiiiv iiinte! Schönaste sovmorgonen. Kunde vart längre. Man blir kräsen efter lov.

Incka sa...

Oj, vilka grejjer.. Bevvan också... :o :)

Ulrika sa...

Lilla dockan.... som har kanske den mest intressanta bloggen i bloggosfären just därför att den är ärlig så den gör ont och den jiddrar icke och all heder åt dej för den du är och vågar vara. Ville bara säga det.

Skinhead Barbiedoll sa...

Denise Dajnajs Dellinore Nisan:
Hellofaride = hell of a ride = en sjuhelvetes jävla tripp, skulle man ju kunna säga ;D

Izabelle:
Jag är kräsen efter sjukskrivning haha nu när jag har MBT titt som tätt om mornarna X)

Incka:
Haha eller hur, Bevvan var FETT random!

Ulrika:
Tack, uppskattning känns faktiskt aldrig fel :) Speciellt inte när det är ärlighet som uppskattas, någonting som jag värnar starkt om. tack för orden, kramar till dig.