22.4.09

CREATION WAS CREATED FOR US 2.


22 kommentarer:

*****Del**** sa...

Babes. Du är så jävla grym!! STÄLL UT DIN KONST! :D Så bra är den. Eller ja, allt som ställs ut är junte bra iofs. Ska du inte signera den också?

Thompi sa...

Så vackert.

FLI sa...

Tycker om att du fick till adamsäpplet ;)

Anonym sa...

Den är jetebrao!!! :)
Där har du ditt yrke!

Incka sa...

Wow!

Nicole sa...

Tycker också du borde ställa ut.. du gör så otroligt fantastiska saker!

anna sa...

fy fan vad vacker!

TERRE sa...

superfint! :D GUUUUDE!

Heidi Von Bärsen sa...

Fyfan vad häftig!!
Vackert! =D

ELIN sa...

Jag håller med allt ovanstående!

valröss sa...

Teh artz! YESH!

Skinhead Barbiedoll sa...

*****Del****:
Jag gillar inte att kludda på mitt namn på framsidan av det jag ritar, blir ungefär lika fult som när författares namn tar upp större delen av en boksida än vad boktiteln gör. X) Brukar autografera på baksidan samt skriva namn & datum (ungefärligt alternativt exakt) där. :) Tack btw!

Thompi:
Mannen jag vaknade bredvid imorse, ja.

FLI:
Äntligen någon som noterade att det är ett äpple där :D

C:
jag ska ha tysen yrken ;D

Incka:
*=)*

Nicole:
Så kan vi gå runt & dricka bubbelvatten & se franska ut vid konsten. Jag tar min rutiga basker.

anna:
Tack zoetnoez!

TERRE:
*RÅDNAH*.

Dirty Eddz:
Kul att du gillart :)

ELIN:
Det berömmet tackar jag å det ödmjukaste för!

valröss:
Ja där kom det!

Daphne sa...

amazing. I want it on my wall.

miri sa...

wow! fan va du är bäst. fan-fukkin-tastic!

Candy sa...

Den är grym! Fan vad kul att se den nu när den är klar, såg ju när du fixade med den då jag var hos dig men då var den ju icke fullbordad. Kram!

döden sa...

ÄLSKAR BILDEN!! VAJJER AS HELLLL

märykängan sa...

ASSÅ,,, jag hade en sån sjuk dröm som såg ut såhär ungefär , fast jag hängde i en lian från trädet påväg att falla ner...

Skinhead Barbiedoll sa...

Tjilli:
Thääääänkx :D

miri:
Kommet från en sådan estetikkännare som du så får man niga så knäna blöder!

Candy:
Ja du såg ju skelettet & sen kom det ju massa nytt shiiiit. Kände mig inte helt klar när jag alde undan den först så tankarna fick mogna lite :)

döden:
Säger en sådan stor celebritet som döden, ojoj X) *ZTÅLT*

märykängan:
Det där låter ju galet obehagligt.. var det en mardröm?

marychain sa...

jaa, hur mkt jag än försökte springa iväg från stupet så bara drogs jag ner i och försökte hålla mig fast i lianerna från trädet så att tungorna inte skulle äta upp mig,,WIERDDDDDDDDd

Skinhead Barbiedoll sa...

marychain:
Vad tog du igår? :O

Natalie sa...

vad skulle denna teckning/tavla kosta att köpa?

Skinhead Barbiedoll sa...

Natalie:
Du kan maila SkinheadBarbiedoll@live.se om du är intresserad av någon målning, tex den här :)