26.4.09

NSJKGBJKJK!!!!!!

No.


Jag orkar fan inte!!!!!!!! Hans jävla dator är CP så han är förbannad över det & har sönder gitarrer & krejer så jag frågade varför han snappade för jag ville veta om någonting mer låg bakom eftersom jag vet med mig att bakomliggande problem gärna släpper lös destruktivitet men då blev han bara så jävla otrevlig så jag frågade honom varför & då drog han moget nog från datorn så jag ringde upp & han gormade som något jävla as & tyckte inte han skulle behöva vara trevlig mot mig när han var arg & jag sa att jag faktiskt också mådde dåligt & att det var så jävla taskigt av honom att vara dryg mot mig när jag ändå satt där & försökte stötta honom över det han var sur över & då tyckte han att det helt plötsligt började handla om migmigmig. För att jag förklarade vad jag fan ändå gör för honom? & så grät jag för jag fick så jävla mycket ångest & började må så jävla piss & då blev han sur över att jag grät & la på & nu ORKAR JAG FAN INTE MER. Jävla as.

5 kommentarer:

NELLIE sa...

hoppas det ordnar sig *krama om*

Candy sa...

Jag hatar när folk låter sitt dåliga humör gå ut över mig. Hoppas det ordnar sig. Hoppas han ber om ursäkt och att du mår bättre snart! Du får ringa mig om du vill, jag har mitt Halebop-nummer, det gamla du vet. Det kortet har jag i nu.

Anonym sa...

Men skit i det! Du träffar säkert någon som är snällare, med bättre kuk och som är mycket snyggare.

Förlåt min rättframhet, blev bara så...aargh! Typ.

Incka sa...

Men ååh.. jag vet inte vad jag ska säga.. men jag fattar att du inte orkar..

Skinhead Barbiedoll sa...

Nellie:
Får se får se X|

Candy:
Göllöngäh!

Susannah Torarpsbacke:
Eftersom han är den snyggaste ever så blir det intressant att skåda när någon snyggare ska träda fram, speciellt eftersom alla är så jävla fula. Fan för alla fula människor!

Incka:
tack för att du sa NÅT iaf, kan alltid va nåt d.. :)