25.4.09

FUCK THIS FUCKED FRIDAY.


Things that fucked up my friday in a bad way:
Tåmmpi asked me how I was doing, I told him my head was fucked & psychotic (for simplicity that's what I call it though I'm not sure of what's going on in my head but that's as close as I get). After about 1 hour he once again asked me how I was doing & since still not good he asked what was wrong. I said "
Tåmmpi, I'm having a psychosis" with stress on psychosis since he didn't get it the first time. Then he was offended! 'Cos I spoke to him as if he was a stupid child or something & he couldn't know I felt bad & that it was 'coz of that 'coz the last time he asked me if I was OK I felt fine. Shitinmyass no! I told him I felt fucked & I told him why & for that reason I emphasized it this time. "But I'm drunk!" Tåmmpi exclaimed & I thought like But *OMG* I know, but you're not the one being attacked. I was never pissed on him for not remembering, he was pissed on me for trying to make it clear for him what was wrong with me.

I'm sick of that kind of shit.

Then some ass patted my ass & when I confronted him his girlfriend was like "
But he's with me" so I was of course like "My mistake, how silly of me to believe that a man with a girlfriend would ever do such a thing as touching some other woman". Not. Tåmmpi's little brother Leifi for some reason wanted to get involved & wanted me to stop bitching, 'coz it was awkward, or something? It was supposed to be awkward. I thought it was really awkward when someone I didn't want to touch me patted my ass!

So sick of that kind of shit too.


Saker som på ett dåligt vis knullade upp min fredag:
Tåmmpi frågade hur det var med mig, jag sa att mitt huvud kändes fuckat & psykotiskt (för enkelhetens skull kallar det så då jag inte är säker på vad kruxet är, men det är den bästa beskrivningen). Efter cirkus 1 timma undrade han igen & ty det fortfarande sög frågade han vad felet var. Jag svarade "
Tåmmpi, jag har en psykos" med betoning på psykos eftersom han inte hajade första gången. Då blev han förolämpad! För att jag talade till honom som om han vore ett barn eller någonting & han kunde ju inte veta att jag mådde dåligt & att det berodde på det för sist han frågade om jag mådde OK så mådde jag fint. Bajsiröven heller! Jag sa att jag kände mig fuckad & jag sa varför så denna gång ville jag noga understryka vad problemet var. "Men jag är full!" utbrast Tåmmpi & jag tänkte bah Men *OMG* jag vet, men det är ju fan inte du som blir attackerad. Jag blev aldrig sur över att han inte mindes, men han surnade på mig när jag försökte klargöra felet för honom.

Jag är så less på sådan jävla skit.

Sedan var det ett arsel som klappade mig på arslet & när jag konfronterade honom sa hans flickvän typ "
Men han är ju med mig" så jag sa såklart typ "Jag ber om ursäkt, så dumt av mig att tro att en man med flickvän någonsin skulle vidröra en annan kvinna". Inte. Av någon outgrundlig anledning ville Tåmmpis illebrorsa Leifi involvera sig i konflikten för att jag skulle sluta bitcha, för stämningen blev obekväm, eller någonting? Det var meningen att det skulle bli obekväm stämning. Jag tyckte det var riktigt obekvämt när någon jag inte ville skulle ta på mig tafsade mig på rumpan!

Är så jävla less på sådan skit med.

7 kommentarer:

FLI sa...

Idioti och inskränkta människor. Vart hittar du dom egentligen?!

Skinhead Barbiedoll sa...

FLI:
Dom gömmer sig i blommor, sen plockar jag upp dom & bah "Den här behåller jag!" :| huh just asstouchers är ju fan överallt, jag hr gjort nån form av statistik på hur ofta jag utsätts & det är i närmast 100% garanti för ovälkommet rövtafs om jag är någonstans & ferrar själv eller med annan brud. Men jag har aldrig blivit drabbat förut när jag hängt med andra grabbar, dom har väl pojkvänsskräck. Men nu stod Tåmmpi bredvid mig & ÄNDÅ. Så nu är man fan aldrig säker. BLIR SÅ LESS!

FLI sa...

Men just att de argumenteraremot dig och säger att du förstör? då är det inte blommor du hittar,utan brännäslor!

Det har ju alltid vart en fördel med att gå ut med grabbar, så man slipper att bli kladdad på. Hua.

Skinhead Barbiedoll sa...

FLI:
ja du vet det är sådana där kaktusar, jag tycker dom är så fina men dom sticks.. :( Nej men skönt nog så lade Tåmmpi ner sin hårda ton ganska snabbt, men jag blev väldigt påverkad ändå eftersom jag redan var skrämd av ångest & sen hade jag gjort nåt 'fel' igen & det var bah lesslessless. Mest arg på hans bror var jag fan igår. Mer arg än på rövtafsaren tror jag nästan. HUR I HELVETE ORKAR MAN FÖRSÖKA RÄDDA NÅN JÄVLA TÖNT SOM SEXUELLT TRAKASSERAR MÄNNISKOR!!!! Ah shit.. Så försökte han lägga det på mig nästan :S Som att jag skulle ha inbillat mig. "Men varför skulle han ha tagit dig på rumpan?" Bah hello bli brud & gå ut på krogen så får du se..

Miranda O. sa...

Ja vad fan är det med taffs på röven?
Det är alltid jag som är mest utsatt av mina vänner... jag blir taffsad jämt.. mina vänner? Aldrig!

Vad ska man göra för att få ha rumpan ifred?

Jävla fan, alltså sa...

Vilka jävla asswhores. Må dom få slemmiga sniglar i röven.

Mycket röv i denna rövkommentaren *fnissar något otroligt*

Skinhead Barbiedoll sa...

Miranda O.:
Alltid jag med =( Mina vänner vet jag faktiskt inte, har inte diskuterat det så mycket utan mest antagit men det låter ju fantastiskt att det GÅR att ha röven ifred. Frågan är bara hur.

Jävla fan, alltså:
Men röv är ju ett fruktansvärt rövigt användbart ord :D