24.4.09

KEEP AN EYE ON IT.

14 kommentarer:

Heidi Von Bärsen sa...

fyFAN vad fint!!

Skinhead Barbiedoll sa...

Dirty Eddz:
:*

AMAIA LAYLA sa...

Hade en superrolig morgon bara, försov mig, sprang i regnet, svettades, hamnade i fel klassrum, fick gå tillbaka osv. Sen gick jag bara hem, tog av mig alla kläder och sov i typ 3 timmar - UNDERBART!!

Snyggvebild förresten!

Skinhead Barbiedoll sa...

AMAIA LAYLA:
Åh elzka att få en bra start på dagen!!1 hoppas det blev fan så mycket bättre sen.

Miranda O. sa...

Aj va fin!

Den vill jag ha på väggen hemma!

Skinhead Barbiedoll sa...

Miranda O.:
Du får köpslå med Tåmmpi ;) han har den typ drällandes i GARDEROBEN :O med all min ovärderliga konst han fått.

FLI sa...

Först blev jag mållös, sen upptäckte jag att det är stinky sm sticker upp vid badkarskanten (han från mumin :D)

K sa...

Du borde börja sälja din konst =)Eller borde och borde, "du skulle kunna sälja din konst" skulle jag kanske skriva =)

Skinhead Barbiedoll sa...

FLI:
Hahaha liknar den en muminvarelse? Fy fan vad kul :D jag har ingen koll men isf är det ju fantastiskt! Är typ ångestmonster, kanske det Stinky är?:O

K:
Jag är lite på g :) har 2 beställningar typ haha.. *big business*

Miranda O. sa...

Ge mig lite tips då?
Vad ska jag muta Thompi med? Är det Cash som gäller eller vad? ;)

Skinhead Barbiedoll sa...

Miranda O.:
Hmmm.. nån sorts reklam för Thompi2Everest.com skulle han nog vara intresserad av ;D att du blir ambassadör i Danmark eller nåt haha X)

Sofo sa...

jag jävlar i mig ÄLSKAR ditt sätt att teckna.

Bella sa...

Smått morbid men du ör ju ett proffs ^^ <3

Lätt att vi ska ;D

Skinhead Barbiedoll sa...

Sofo:
=))))

Bella:
Morbida krejer är snajzast att rita =)