6.4.09

"SVENSKARNA HAR ETT RIKT KULTURARV" - SOM BACKYARD BABIES JU!


This is just an angry post about me hating stuff. As usual.
& I don't get this fuckin' glap between the text & the flag?!


Vafan är det med Liiidingö & Sverigedemokraterna?! Det ligger fula jävla SD-tidningar vid varje jävla station & det är ingen som rensar bort skiten? Seriöst, ni ser en SD-tidning på sätet bredvid er & ni
slänger inte skiten?! Sist jag gick för att hämta en Metro & den enda tidning som låg där var en SD-tidning så tog jag den självfallet. På bänken satt en man & såg väldigt nöjd ut över det hela. Sedan knölade jag ihop den & slängde den. Då såg han mest snopen ut. Varför gör ni inte så, fattar inte inte hur skönt det är att pissa på deras skit framför deras dumma ögon? & nu fick jag ett jävla reklampapper för skiten också samtidigt som jag plockade in kyrkpropaganda ur postlådan. Jag är så jävla arg! Dom ska fan ge fan i min jävla brevlåda dom äckliga jävla asen! Den är till för inkassoräkningar & beundrarbrev, inte för deras smutsiga propaganda!

& förresten: "Invandrare som ej accepterar svenska normer och regler bör återvända". Jag som 3:e-generationens invandrare kan med handen på hjärtat säga att jag inte accepterar många av dom svenska normerna & reglerna. Ska jag flytta till Finland nu eller? Kan jag inte få dra någon annanstans? Typ till Bolland?

14 kommentarer:

Thompi sa...

ord

word

idan sa...

kanske hela lidingö är proppat med sd-monster, en kan ju börja undra för mindre. fortsätt knöla ffs! och släng upp en lapp på din brevlåda att du fasiken inte vill ha nån nazi-dynga!

Nicole sa...

fy fan va sick? visste inte ens de hade en egen jävla tidning.. jag lovar jag ska också knögla ihop en och annan också om jag ser dem!

AMAIA LAYLA sa...

Just nu önskar man att man var hemma så man kunde knöggla på. Jävla äckliga idioter alltså. HATET.

Lil Lina sa...

älskvärt hat, bästa there is!

Incka sa...

Du är grymt bra!

Candy sa...

Vilket sammanträffande, jag har också ett inlägg om dem jag tänkte publicera idag.

Asså, hata propaganda. Både religiös och SD:s. De har ju rätt att uttrycka sin åsikt, men jag tycker att jag har lika stor rätt att uttrycka min genom att riva ner dekaler/slänga tidningar. Sen har det ju framkommit att det finns mycket rasism inom partiet (överraskad någon??) och sorry SD, men rasism är inte okej. Hets mot folkgrupp är olagligt.

dr. No sa...

Är små ideellt drivna grupperingar som av en eller annan anledning håller på en från den samhällsnormativa avvikande dogm verkligen det som stör dig mest i det här förbannade skitlandet av till det absurda gränsande normativitet, ett land där vadhelst som sticker ut i allt högre utsträckning anses farligt, där alla uppmanas leva små inskränkta liv övervakade av ett "good government", där cyniska börsmäklare, vattenkammade as i Armanikostym med dyra parfymer och smutsiga sinnen, leker med hela samhällsekonomin, där ockerlagstiftning plötsligt fått stå tillbaka för plattityder som "det är inte ränta - det är en avgift: 3000 KOSTAR 300 att låna i en månad" för att de mest cyniska girigbukarna ska kunna få suga ut de svagaste ännu lite bättre, och där allmänhetens svar på sådant svineri är ett "de får skylla sig själva om de inte lär sig att räkna med procent!", som vore hela sverige ett enda jävla dagis, där de smygrökande, egoistiska jävla kärringarna till fröknar ses som så självklara auktoriteter att de får medhåll av de övriga ungarna även när de pantsatt all sanden i sandlådan, förskingrat alla mariekex och står och sparkar på fem-sex ungar i ett hörn samtidigt som de ordnar med en spontant lynchning av någon annan?

Fan, hur man än sticker ut är det bättre att sticka ut än att sticka huvudet i sanden och tro på den här jävla "vi har nått historiens slut"-skiten.

Vadsomhelst är bättre den allomfattande jävla marknads"liberala", storebrorsstatliga, neokonservativa, NATO-förespråkande, EU-glorifierande jävla marknadsglobalismen!

Heidi Von Bärsen sa...

Jag kunde inte sagt det bättre själv!
SMASH THE SCUM!!

idan sa...

@ dr. No; nä, vadsomhelst är inte bättre. jag tycker iallafall att när man ändå kommit så pass långt att man ser saker man anser är fel i samhället kan man ju försöka finna ett _bättre_ alternativ och jobba för det, istället för nåt som bara skulle ställa till ännu mer elände.. rätt givet, liks!

Anonym sa...

ropen skalla bidrag åt alla!

dr. No sa...

idan: Jag skulle aldrig drista mig till att säga emot någon som dig. Jag accepterar villigt hur din nittonåriga(?) hjärna på ett självklart vis sållat ut det bland de få lärdomar du lyckats svälja på ditt nedgångna gymnasium som är absolut sant (till skillnad från det den sållat bort som medelklassdogmatik, vad nu det kan tänkas vara. Prov, antagligen.) och presenterar det med den dräpande prosa, den övervärdsliga stilistik, som du ger så fantastiska prov på här. Aldrig någonsin skulle jag drista mig att försöka diskutera någonting med dig, eftersom jag naturligtvis genast skulle drivas på flykten av dina skarpa och månguddiga argumentationsvapen, och som en hund tvingas slinka undan med svansen mellan benen. Vad skulle väl en bondskurk och dissident kunna sätta emot en ung medelklasstjej med hela etablissemanget i ryggen?

"A quick drop and a sudden stop".

Mads' sa...

Jag tycker bäst om de här fri-religiösa typerna som knackar på ens dörr och vill kristna en.

Jag brukar säga att jag är lesbisk satanist som har sex lite hur som, gärna hundar, och att de tar sig vatten över huvudet genom att komma till mig.

Det gör min dag varje gång :]

Nabil sa...

Riktigt bra inlägg.