13.4.09

& FUCK YOU.

The other day a woman sat behind me at the train. I could feel her hair on my skin since she leaned back her head towards mine, feel the smell 'coz it was newly washed. I was disgusted. I hated how her hair felt, hated how it smelled. I fantasized about breaking her neck.

Anyway, ecological beer?

Now I'm gonna break down & turn myself into a map. Fuck everything.


Häromdagen satt en kvinna bakom mig på tåget. Jag kunde känna hennes hårsvall mot mitt skinn eftersom hon lutade bakåt sitt huvud mot mitt, känna doften eftersom det var nytvättad. Jag var äcklad. Jag hatade hur håret kändes, hatade hur det luktade. Jag fantiserade om att bryta nacken av henne.

Men i alla fall, ekologisk öl?

Nu ska jag bryta ihop & förvandla mig till en karta. Åt helvete med allt.

7 kommentarer:

FLI sa...

jag har jättesvårt att luta mig bakåt på bussar, just för att andra människor inte ska drabbas av mitt hår

Emilia sa...

Det värsta måste fan vara ekologisk öl. Hur många dricker det och hur gott kan det egentligen vara. JAG GILLAR ÄKTA VARA FÖR FAN

FLI sa...

Emilia; Det är faktiskt rätt många som köper ekologisk öl. Jobbar på konsum och det är många hippies som köper dom.

Zea sa...

ja, fortsätt med det. har ju sett hur bra det har gått med kartritningarna hittills.

Skinhead Barbiedoll sa...

FLI:
Alltså, ja, man bör passa sig för att tvinga på andra människor ens hår.

Emilia:
Jag fattar inte vad som är så ekologiskt.. eller. Jag vet iofs inte vad jag reagerade på. Det var mest "Ekologisk öl? Vafan är det?"

Zea:
Min instinktiva känsla är att jag verkligen inte gillar dig. Men förövrigt går det jättebra med kartorna. Ska bli en kartbok i mitt nästa liv! *LENGTAH*

E sa...

Tänker på dig.

dr. No sa...

En människa i kollektivtrafiken som hade tvättat sig?

That has got to be a first!