26.4.09

ORKARFANINTEKOMMAPÅENRUBRIK.


Since the 22:nd of April it's decided that me & Tåmmpi no longer will have sex 'coz for some reason he explained (but I didn't get what he babbled about *LOZT*) he doesn't want to. I pretend I'm OK with it but it's one of the worst things that's happened this year & will come to happen this year. It's amazingly complicated for me to find a new sex partner, he's the best sex I've ever had & no sex life = no happy Skinhead Barbiedoll. So. This sucks.


Den 22:a april beslutades det att jag & Tåmmpi inte längre kommer idka sexuella lekar tillsammans för av någon anledning han förklarade (men jag fattade inte vafan han babblade om *VILZE*) vill han helt enkelt inte. Jag låtsas att det är reko räka men det är någonting av det värsta som har skett i år & kommer komma att ske. Det är rubbat komplicerat för mig att finna en ny sexpartner, han har den bästa kuken jag har fått & inget sexliv = ingen lycklig Skinhead Barbiedoll. Så. Detta suger hårt för att gå till underdrift.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Tough shit! Men du hittar säkert någon annan, som du både kan knulla och snacka med!

Pöss!

Skinhead Barbiedoll sa...

Susannah Torarpsbacke:
Jorå, det gör jag säkert, om minst 1 år typ om helt plötsligt inte mirakel sker på manshimmelen.

Candy sa...

Men vafan?! har han ingen förklaring till det? =[ jag hatar sextorka. vi får gå ut och ragga upp nån snubbe åt dig som du kan ha kul med när han sitter hemma och surar med sin slaka kuk ;)

Skinhead Barbiedoll sa...

Candy:
Jorå jag fick en förklaring men jag FATTADE inte förklaringen :| så vitt jag förstått handlar det om att han vill ha det skitenkelt å typ gå utan sex som nån jävla kamel & sen ha sex då HAN känner för det & inte ta hänsyn till att det blir orättvist om vi ska knulla varje gång HAN vill men typ aldrig när JAG vill. Han pallar inte skaffa sig lust, typ. Han vill ha den som ett skänk från ovan. Så har iaf jag uppfattat det. Han pallar inte det där med att se till att bli kåt på eget bevåg. Jo vi får jö görat, men det verkar ju skapligt svårt.. ute i sviren har jag aldrig sett nåt potentiellt offer.

hanna sa...

Och du tror att det kommer hålla? vad sägs om luriga förförelselekar med typ en chorizo?

Skinhead Barbiedoll sa...

hanna:
Haha asså jag vet inte. Jag har been there done that. Inte med förförelselekar i sån här situation men med en karl som bah NÄÄÄ PALLAR INTE & sen gick det någon vecka så var snorren i mig igen & så höll det på sådär några gånger. Men jag försökte aldrig förföra honom & har inte tänkt göra saken svårare för Tåmmpi för han har väl antagligen tänkt att det är bra för honom att inte pippa med mig så jag ska ju hjälpa honom hålla det. :) *E SÅ ZNEL*

Rebecca sa...

Fan va jobbigt.

Skinhead Barbiedoll sa...

Rebecca:
Mmmm =(

Mysmasken sa...

Fan vad trist. När jag var liten trodde jag killar ville knulla jämt, men nu har jag också insett att det inte är så *torkar en tår*

Skinhead Barbiedoll sa...

Mysmasken:
Den myten skulle gärna få vara braaa mycket mer sann =)

Anonym sa...

Fan va lame. Jag skulle lätt vara peppad om du inte hade ärr från skärsår på kroppen (inte för jag vet om du har det men det skulle byta bort all kåthet mot empatikänslor). Tror de flesta killar - som inte är sociopater - kan relatera. Lycka till.

/Jakob

Incka sa...

Uh no :( Jobbigt var ordet

Skinhead Barbiedoll sa...

Jakob:
Om några ärr byter ut en mans kåthet mot enbart empati, då är han ändå ingenting för mig i sängen för då lär man inte ens komma i närheten av lite våldtäktsstämning om han ska vara så rar av sig :)

Incka:
yes sir =(