7.4.09

HEJ FLASHBACK!




Asså.. Flashback är så jävla efterblivet ungefär för det mesta. En av mina kära läsare skickade mig en länk till en tråd som handlar om porrköpesfitta för hon tyckte att det kanske kunde vara trevligt för mig att förstå hur det kommer sig om jag får lite extra e-post eller någonting i den stilen.

"Skinheadbarbiedoll sålde sex, vet inte om hon gör det fortfarande då hon nu öppet anser sig vara ihop med snubben hon bodde hos."

Men. What. The. Fuck. För det första har jag träffat människan som skrev detta & när vi snackade så hade jag just träffat Tåmmpi & jag sa ingenting om att vi var ihop, jag sa snarare att det hela skulle bli jävligt krångligt då vi båda är kassa på att falla i kärlek. För det andra: har jag bott hos Tåmmpi?! Den enda snubbe jag någonsin bott hos var Bob The Builder i Nacka, för 1 år sedan. I typ 1-2 veckor. Jag var bostadslös, inte alls intresserad av honom utan sugen på dreaddat lammkött & Bob The Builder misshandlade mig för att jag lämnade balsamrester i duschen & jag hamnade på Liiidingö igen & det fanns ingenting romantiskt i det hela.

Jävla CP:n. Det är därför jag aldrig pallar läsa saker om mig på nätet. För folk har fan aldrig hajjat krejen utan sitter & sprutar ur sig en jävla massa påhitt. Tyck vafan ni vill men grunda det för fan på sanningen & sluta ha sådan jävla fantasi gällande mig & mitt liv. Skriv en sagobok eller någonting istället & lämna sanningen till mig.

Jag är inte ihop med någon & ni får inte köpa sexuella tjänster av mig. Puss & punkt på det.

20 kommentarer:

a sa...

*looks with despair at my piggy bank* I've been saving for months! Och nu säger du; inga sexuella tjänster till salu?

FU STFU N00B LOL LOL LOL!!111!!1

*killing myself*

Och på en mer seriös not; människor är skvallrande drägg, what else is old?

Skinhead Barbiedoll sa...

Galatea:
Du kan få köpa dvärghamstrar, dock! & utnyttja dom sexuellt om du så vill!

Jo det är dom sannerligen, Flashback känns väldigt släktkalas i Kalix på sina vis.. "har du hört om..?" "men vad vet du om..?" Men jag har ju en jävla blogg där jag spiller ur mig massa jävla fakta & ändå ska dom gå & hitta på. =| Sedan verkar dom så jävla säkra på allt också, som om dom lider av vanföreställningar eller någonting annat allvarligt.

FLI sa...

Sen har jag svårt att förstå glädjen att börja diskuttera om någon anan människa på flashback?! Vad får man ut av det?

valröss sa...

Ja, jisses...vad ska man säga. Flashback är det optimala stället för in the know-wannabes. Och så fort inlägget är publicerat blir det till en källhänvisning för nästa idiot.

Unknown sa...

Jag har också läst den där skiten, men det var efter att ha läst din blogg så jag tyckte det lät som bullshit faktiskt.
inte för att jag känner dig personligen, men det bara lät så fel :)

Pöss

Skinhead Barbiedoll sa...

FLI:
Asså det är ju det märkligaste. Men så märkligt att jag inte ens ids tänka på det.

valröss:
Ja, faktan flödar!

Ida:
Alltså, sålt sex har jag gjort, men porr är lika mycket prostitution i mina ögon så ingen skillnad där förutom att det ena är lagligt, det andra inte. Med min största blogg debatterade jag mycket för legalisring av sexköp så om det nu är det du syftar på med 'skiten' så antar jag att du inte läste den bloggen utan började senare ;D För jag har bah svårt att tänka mig att det är ett förhållande med nån jag bott med som är 'skiten' :D

Thompi sa...

Köpes: sjukt snygg brud med kort, orange -> blont hår, lång, smal, snygg kropp.
Ps! Hon måste hosta.
betalar bra.

Anonym sa...

Men... Åh. På Flashback hänger bara småkillar som inte har en aning om någonting, som förväntar sig helt ouppnåeliga saker och där den viktigaste frågan i deras liv är om en tjej "tar den i tvåan" eller gillar "ass to mouth". Jag KRÄKS på dom idioter. Och stackars tjejer sedan som tror att dom måste göra vissa grejer, för annars blir dom dumpade? Men OKEJ OKEJ, jag vet att idioter syns mest för att dom skriker högst. Så är'et. (Hoppas inte jag framstår som en idiot nu..ehe ehe)

Förresten: Visst är det sjukt roligt *not* när folk låtsas känna en, trots att man typ aldrig träffats? Sånt är nice.

Pöss!

Candy sa...

JAG HATAR FLASHBACK! Oavsett vad man söker på, kommer man dit. Och snacka om folk man inte ens känner... så b. Jag fattar inte varför folk hittar på saker om dig och andra. Kommer du ihåg när nån skrev att du var gravid? Man bah: JAHA?! SEN NÄR????

E sa...

We love you. Det vet du. Var håller du hus i kväll?

Bastardo sa...

Eh.. gulp...bilden...dregel..
Så jävla fin! Ok, ska läsa inlägget snart.

schmut sa...

Flashback verkar vara stället för folk som har något att säga men inte vågar stå för det. Hänt i veckan för mammas gossar. Jag gissar, om jag ska tillåta mig vara fördomsfull, att folket som skvallrar på Flashback är samma crowd som lyssnar på Limp Bizkit och CKY.

dr. No sa...

...för dåliga sagoböcker finns det ju inte för mycket av redan, då?

nicole sa...

Jag antar att personen måste ha tröttnat på peta navel ludd... tycker den borde fortsatt med din och bry sig om sina egna saker..

Miranda O. sa...

Ditt ass är bara för vackert...
Och har du fått förfrågningar eller vågade flashbackarna inte gå så långt?

Kak sa...

Egentligen är det väl ganska avundsvärt att vara en person som andra pratar om. Tänk vad du berör! Det är det sannerligen inte alla som lyckas med trots ihärdiga försök!

Anonym sa...

Jag håller med om att sånt där är skitfånigt, men Flashback är trots allt Sveriges största forum med över 200 000 medlemmar, och då BLIR det en hel del trådar som har alldeles låg nivå.
De som sitter och häver ur sig sån där skit har ingen större "intern ranking" och kan inte heller vara med och debattera i de mer seriösa forumdelarna.
Vissa forumdelar är som en enda sandlåda för oseriösa människor, men större delen av FB fyller faktiskt sitt syfte som debattforum.

anna sa...

det finns en hel del pack på flashback... som inte har något liv. patetiskt.

Anonym sa...

Typiskt... jag som samlat tomburkar i flera veckor. Nu får jag väl köpa vaselin och diskhandskar istället!

Anonym sa...

Fan vad du är sexig!