12.4.09

DO YOU REALLY WANNA KNOW WHAT'S GOING ON?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Meh hallå, du ska använda stapeldiagram. Det är vad som är inne nu.

Hyss sa...

Vad sorgligt att se. Jag tror på dig. Jag tror att du tar dig ur mörkret när du är redo, när du orkar. Inte fan ska en begåvad tjej som du leva upp till en falsk självbild. Jag som inte ens känner dig kan säga detta; det är inget fel på dig, inget fel på den riktiga DU. Smått provocerande kommentar, jag vet.... kan inte förklara mig på något annat sätt.

Bastrdo sa...

Inget roligt det där. Säg till om du behöver hjälp med nåt.

Paris sa...

Jamenhallåtypba det är ju typ därför man läser din blogg. Typ. Yes, I wanna know.

Nicole sa...

Så jävla tråkigt att se att du mår piss! Inte för det kanske hjälper men måste säga det för lite cyber feedback: Du är sjukt snygg, Sjukt begåvad och du är bara total grym!

Hoppas de blir lite(mycket) bättre snart!

hanna sa...

Jag skickar dig all kärlek som ett litet plåster på det minsta såret du har.

AMAIA LAYLA sa...

Det KOMMER att vända, trust me. Det finns så jävla många gånger då det känns som slutet men vips, en vacker dag om man har styrkan att hålla ut så vänder allting till det bättre.

Jag vet inte vad det är som förstör ditt inre så mycket, vart dina tankar liksom tar dig och VARFÖR det blev såhär, men jag vet att du är stark nog att klara av detta. Stor kram!

Miranda O. sa...

Men flicka då!

Så många gånger har jag tänkt att skriva det. Nu gör jag det! :P

Lite cyberstalker över det hela men skitsamma...

Om du har vägarna förbi Köpenhamn får du komma hem till mig så ska jag laga mat till dig och krama dig sönder och samman!

Vem vet, kanske kan vi få upp dig till "olycka" åtminstånde..

marychain sa...

men bruden!
jag säger som de flesta andra
du är snygg smart begåvad
och jag ser inget fel på dig någonstans
bara en skön tjej som är sig själv ooch vad allt det innebär!!finns inte många såna här i världen!
lite pepp talk när livet suger

Candy sa...

I know what's going on and I'm sad it is that way. But you know if there's ever ANYTHING I can do, just call me, and even if there's nothing I can do to make it go away I can keep you company through your darkest day.

Thanks for being such a great friend. You're perfect as you are.