7.4.09

I HAD SEX WITH TÅMMPIS BROTHER.

I dreamt that I had sex with Tåmmpi's brother. He's got 2 brothers & I've met 1 of them but it was not him I had sex with & probably not the other one either 'coz I've never seen him. So, it was a brother who in the reality doesn't exist. After the sex I was thinking What if Tåmmpi doesn't want to have sex with me anymore just 'coz I've fucked with his brother?

You know.. Boys are so lame about that.


Drömde att jag pökade med en broder till Tåmmpi. Han har 2 brorsor & jag har träffat 1 av dom men det var inte han som gömde korven i mig & troligtvis inte den andra heller för honom har jag aldrig ens sett. Så, det var en påhittad bror. När sexet var avklarat tänkte jag Tänk om Tåmmpi inte längre vill ha sex med mig bara för att jag har knullat med hans brorsa?

Du vet.. Pojkar är ju så förbannat lama gällande sådant där.

4 kommentarer:

Thompi sa...

Was he bigger than me?

Skinhead Barbiedoll sa...

Thompi:
I don't knoooow but I know I didn't like it 'coz I didn't really want to have sex with him but I can't remember why I had it. Guess I had promised him or something like that :S He was threatening & stuff :O A mean brother I tell ya!

Citrin sa...

Sexdrömmar är bäst!

Unknown sa...

Drömmar är så roliga ibland haha