15.4.09

BREVIK, BABY!

I've been living in Brevik for 1 year now! It's the longest I've stayed at one & the same place since I moved to Ståkkålm 2005. *HMMM*.. or not. I lived in Rimbo for 13 months. But i've been living on this island for 16 months, it's just that I lived in Skärsätra at first.. So.. Liiidingö rocks! I fuckin' love this island! Larsberg, next stop.


Har bott i Brevik i 1 år nu! Det är det längsta jag stannat på ett & samma ställe sedan Ståkkålmsflytten 2005. *HMMM*.. eller inte. Bodde i Rimbo i 13 månader. Men på ön har jag trots allt bott 16 månader, bara det att jag bodde i Skärsätra först.. Så.. Liiidingö rockar! Fan vad jag älskar den här jävla ön! Larsberg, nästa stopp.

7 kommentarer:

a sa...

Drömde om dig föregående natt; du var het som vanligt. Subconciously I'm stalking you.

Thompi sa...

Larsberg thinks your hot...

Gustaf sa...

Jag gillar dig mycket. Glad att jag hittat en vän för livet igen. Precis som min Ping. Jag levde med henne förut. Men sen tog hennes liv slut.

Dom sa att jag låg bakom. Så nu tar jag medicin. Fan!

Signerat / Gustaf Von Heiding

Jolin sa...

Nu ska jag komma med en klyscha. Fast är det en klyscha om den är sann? Nåväl:
"Föratt kunna hela andra måste du vara hel själv först. "
Jag vill dessutom lägga till modifikationen: "Föratt kunna hela andra och finnas där för dom måste du vara helare själv först."

Jag ville maila dig men jag hittar ingen mailadress...
Oavsett: En bamsestor kram till dig! Då kanske lite lite ångest försvinner.
Fridens!

n'batha m'bwele sa...

There's nothing like Käppala!

Incka sa...

Naajs :)

Skinhead Barbiedoll sa...

Galatea:
*SMICKRAD* :O

Thompi:
I Larsberg finns det het man, har jag hört!

Gustaf:
Dela kåmpizzhjerta?

Jolin:
Fast asså.. jag tror fan inte på den där klyschan :D alla upprepar dylikt för mig men det finns inte så mycket substans i det när det hamnar i min hjärna. Jag leker healer trots att jag är lite väl trasig ibland. Svårare blir det absolut men jag kan oftast separera mitt mående från andras. Det svåra blir när jag knappt klarar av att andas eller prata & ändå ska vara till hands. Men svårt får det lov att vara ibland, mina vänner är ju mina finaste. Tüsen tack för kramen!!

n'batha m'bwele:
Finns ju värsta ICAt där iaf, alltid nåt.

Incka:
Onekligen =) Orkar inte leka nomad.

Cali:
Men SER jag ut som en reklampelare? Tror fan inte det..