16.4.09

IT'S NOT A DUSCHDRAPERI.


The 22:nd of April is Tåmmpi's 25:th birthday! He's trying to figure out what kind of gift he'll get from me & since I'm a kind person & a terrific friend I've given him clues: Nigger. It costs 347 crowns. To rub it into the sweat of my teenage armpit could be a tough one. It's not impossible that Tåmmpi could smell like this thing. The name of the homepage where I bough it would tell too much. It's a funny thing. It's not a bag, it's not something sharp & it's not a t-shirt.


Den 22:a april fyller Tåmmpi hela 25 bast! Han försöker likt en snorunge vid nalkande jul lista ut vad för sorts gåva han kommer att få från mig & eftersom jag är en vänlig person & en hejdlöst fabulös vän har jag givit honom ledtrådar: Neger. Den kostar 347 kronor. Att gnida in den i min tonårsarmhålas svett kan gå, men det kan bli svårt. Det är inte helt omöjligt att Tåmmpi skulle kunna lukta som denna tingest. Att bekänna var jag köpt krejen avslöjar för mycket. Det är en skojsak. Det är inte en väska, inte någonting vasst & det är inte en t-shirt.

13 kommentarer:

Unknown sa...

Nu är till och med jag jätte nyfiken! :O

AMAIA LAYLA sa...

Jag tror att det är en vass svart t-shirt med deodoranteffekt som ändå luktar märkligt! Hur nära?

Dessutom asroliga Bevvan-hallisar du har. Fattar ingenting av varför våra hjärnor är CP, de senaste två nätterna har jag blivit ASKÅT av mina drömmar, och jag drömmer bara störda saker om skumma fetisher typ bajsporr och ridtjejer som har samma trosor på sig en vecka i sträck. Fett äcklande när man vaknar - fett porrigt när man sover.

Incka sa...

OOh, spännande!

Thompi sa...

är det min Duffel??

Kim sa...

Haha. Ja man kan ju undra om de hittade körkortet i flingpaketet. cp-ungar!

FLI sa...

Ge han en ponny. Eller fem kila lekarkulor

ELIN sa...

Jag försökte lägga ihop the clues och kom fram till svaret: En dildo.

Bastardo sa...

tänker...skit, basket, clownnäsa, Sot-tvål, Eddie Murphy,...nä

Inga mer ledtrådar?

E sa...

Viska till mig vad det är så berättar jag vad min M ska få den 29de! Pyss, babe.

Skinhead Barbiedoll sa...

Ida:
& det är ju förbannat tråkigt egentligen för jag tror inte ens att ni kommer få veta, mwahahahaha.

AMAIA LAYLA:
Jag drömmer massa lebbkrejer jag! Inte särskilt absurt eller så men jag är ju så jävla hetro så lite förbryllad blir jag allt. Men lite CP är vi allt.. bevvan lixåm! & bajs!

Incka:
Ja, nästan så att jag är nyfiken :D

Thompi:
JA!!!!!111 Du luktar Duffel.

Kim:
Dom bah "Mamma snälla köp cornflakes man får körkort däääär!"

FLI:
Jag har sagt till honom förut att jag ska ge honom en ponny men då blir han mest illa berörd eftersom han inte har någonstans att ha den & är dödligt allergisk =(

ELIN:
Haha det gissade Tåmmpi när jag sagt "neger". Han bah tänkte att det skulle vara en mehanegrodildo. Men icke ,)

Bastardo:
Nej ledtrådsdöden är kommen! Det är ju ändå en del att arbeta med, sen att det kanske är svårt att få det att gå ihop.. well..

E:
Låt oss!

Sessan sa...

en tvåhövdad dildo som kan spruta?

Skinhead Barbiedoll sa...

Sessan:
Fanns det en dildo som kan spruta då skulle jag tamejfan behålla den själv :D Men varför tror alla att Tåmmpi skulle kunna lukta dildo? :D

anna sa...

jag drömde att jag träffade dig på Medusa i natt! coolt. Du hade en väldigt kort vän med dig!

grattis tommi..