20.4.09

1:A SAMTALET.


This is mine & Tåmmpi's first conversation *EVVAH* but no way that I'll translate it to English! It's not really interesting, anyway.


MSN 080619
22:03-23:18

Tåmmpi
hoppas jag inte skrämmer dig. jag är inget äckel :D sorry att jag adda dig bara sådär. surfa runt på helgon, hade tråkigt och tänkte krydda den ospännande spänningen med att adda någon ny
Skinhead Barbiedoll
äh, lite äcklig fpår man väl hur som helst vara ibland ? =)
Tåmmpi
mjo, men sådant beteende reserverar jag till folk som inte har nåt val än att gilla läget :D
generellt sett, iaf
Skinhead Barbiedoll
jag hittade en myra i min godispåse idag men slängde ut den å åt vidare. det hade nog någon tyckt var äckligt ;) dock har kag klarat mig undan hormonstinna trettonåringar som vill se mig i cam på sistone
tror det beror på att jag redan betat av dom som fins o blockat dom
fast dom känns mer blåsta än äckliga X)
Tåmmpi
jag tyckte det äckligaste var att slänga myror omkring sig...
13-åringarna som vill se mig i webcam har jag börjat gilla :D
Skinhead Barbiedoll
jag gör fan inget annat än att kastar myror omkring mig, ajm the myrdrottningn!
Tåmmpi
dä va dä jävligaste va säger facket om det? jag menar... är du drottningen har du ju ett ansvar mot dina undersåtar att sörja för dom och föra deras talan i interkoloniala debatter
inte slänga dom omkring dig för att äckla folk
Skinhead Barbiedoll
jag är en sådan där ondskefull drottning, lite retro som back in the days. jag är en sån som hugger huvudet av mina undersåtar när jag känner för det
sker extra ofta vid mens
Tåmmpi
okej, jag ska berätta nånting för dig som jag aldrig berättat för någon annan...
jag är inte så jävla insatt i det här med myrfeudalism :/
Skinhead Barbiedoll
hah, fan vad du skämmer ut dig själv. kan du inte åtsmintone LÅTSAS att du är allmänbildad inom myrkunskap?
Tåmmpi
jag noterar datumet då denna kunskap för första gången nånsin varit användbar.
så vad sysslar du med?
Skinhead Barbiedoll
jag sitter & är häpen över männen som msn-raggar på mig ikväll. den ena erkänner utan omsvep att han ska se Takida på p&l & den andra att han har bokat flyg till göteborg för att se Lars Winnerbäck
det är föga imponerande
deras musiksmak gör mig inte direkt våt i trosan haha
Tåmmpi
hemskt intressant, men jag mena mer generellt
var på ön bor du?
Skinhead Barbiedoll
& NU VIBBADE EN!!!! grrrrrr. ajm living in Brevik. generellt gör jag typ samma sak hahah nä men jag är störd så jag kan inte jobba atm så jag mest driver runt o försöker bli mindre störd
Tåmmpi
abou brevik da hewd!
jag vill klämma in ögonen på alla som vibbar mig
och jag har dom inte ens aktiverade! ser bara ATT nån försökt vibba mig
Skinhead Barbiedoll
coolaste platsen! äänu coolare än skärsätra där jag bodde innan.. eller skärsätra känns iofs coolare med den flummiga butiken där inget finns
jag vill pissa syra i vibbfolkets ögon
& det är alltid opintressant jävla som vibbar
Tåmmpi
jag vill kunna pissa syra. punkt.
Skinhead Barbiedoll
dom får väl panik när nån som vanligt inte svarar då dom skriver
Tåmmpi
skärsätra är... ehm... ja.
cleppan är jävligt inne, har jag hört
vad lider du av då?
Skinhead Barbiedoll
emotionellt instabil personlighetsstörning för att använda det långa vackra ordet =)
var fan bor du? är du också liiidingöbo eller?
Tåmmpi
orsakat av något särskilt?
da ungkarlshotell, babey!1
flytta hit för ett år sen
Skinhead Barbiedoll
sånt där vanligt du vet, taskig barndom å känsliga gener.. eller nåt.
ah ok
på tuben en dag hörde jag tåv unga män diskutera
Tåmmpi
oh jag förstår
Skinhead Barbiedoll
eller ja dom var väl tolv år..
dom diskutera vad som gjorde en till en ÄKTA lidingöbo
"men du är ju inte lidingöbo, du går ju baraskola på lidingö!"
"för att vara äkta lidingöbo måste man.. man måste BO på lidingö"
"man måste sova på lidingö. man måste gå i skola på lidingö. man måste bajsa på lidingö"
sen kom dom fram till att man fick alrig någonting lämna lidingö för då var man ingen lidingöbo
Tåmmpi
sånna där diskutioner får aldrig jag ta del av... men jag har länge undrat vad det är som gör en till en lidingöbo, så jag tackar för din journalistiska spioninsats
Skinhead Barbiedoll
jag känner att jag vill göra nytta för samhället & det gör man främst genom avlyssning har jag hört
Tåmmpi
beror helt uppenbart på definitionen av "samhället"...
Skinhead Barbiedoll
jag har en finne på halsen :'(
Tåmmpi
jag har en dansk på ryggen
och en finne bakom örat. suger röv
Skinhead Barbiedoll
jag har ett chipsflottigt tangentbord, vet inte hur det gick till =(
nu är livet förstört liksomk. jävla chipsflott o finnar!
Tåmmpi
jag ser ett samband...
jag har papercuts på händerna...
och ett rivsår på skalpen!
och ett brinnande begär efter kladdkaka... snacka om att ha problem
Skinhead Barbiedoll
jag har mest eftervblivenhet för jag stör mig på flottet men torkar inte mitt jävla tangentbord?!?!?
?!?!?!??!
?!?!???"?!??!??!??!?!?932+
Tåmmpi
mjo, låter lite onödigt
sälla dig till oss som förlikar oss med det faktum att tangentbordet är flottigt istället!
Skinhead Barbiedoll
nej för nu är det fan inte det löängre men jag kom på varför jag inte torkade det. gick en gång till toaletten för att blöta papper o torka. tänkte "jaha nu är jag här o ska tvätta händerna för dom är äckliga" så tvättade jag dom. återvände till tangentbordet o bah "VAFAN DET ÄR JU FLOTTIGT?"
gick till toaletten ytterligare en gång o kom den gången på vafan jag gjorde där.
Tåmmpi
låter som du kommit över en finfin batch med gräs, tycker jag ;D
Skinhead Barbiedoll
jag käkade gräs med fil nyss, måste vara det
smakar som kyckling
Tåmmpi
visst gör det?
nåt jag ska prova nångång är cheesedoodles-dip med cheesedoodles på.. typ som fil&flingor
Skinhead Barbiedoll
& sen ska du prova spy vid matbordet?
Tåmmpi
men först ska jag fa ta reda på vem som stal min jävla lördagskastrull
prova och prova
är väl lite av en tradition, tycker jag
Skinhead Barbiedoll
& dom ska man hålla sig till har jag hört
Tåmmpi
mjo
fast det gäller inte midsommar!
har jag bestämt
Skinhead Barbiedoll
eftersopm det är midsommar imorgon så borde jag gå någon mil i platåklackar mot en håla utanför norrtälje för att ta mig till en fest, å sedan vända om för att jag inte orkar gå, & sova i ett dike
tillsammans med två män varav den ena vill ligga kvar i diket då hembussen kommer
det känns som en tradition att hålla fast vid
det är så pinsamt att få dampryck när man skriver så att det blir tv s i fast =( så dyslektiker
Tåmmpi
vore väl kanske inte det första stavfelet jag skulle märka, men det finns många dyslektiker som tror sig leva ett bra liv, så det är inge farligt sörrö
Skinhead Barbiedoll
dom kommer må dåligt den dagen ..
asså vafan är det för musik min mediaplayer spelar nu?
Tåmmpi
om du berättar för mig behöver jag inte ljuga
Skinhead Barbiedoll
ÅH! vet du anledningen till att det finns massa färdiga musikfiler till mediaplayer? jag vill inte ha sån skit!
Tåmmpi
reklam, gissar jag
skivbolag som inte vill finansiera en riktig lanseringskampanj för något band dom inte riktigt tror på ger mediaplayer rätt att använda några av deras signs låtar för att promota sin sketna gratisspelare
men det är bara min gissning.
Skinhead Barbiedoll
ååååhhh du är så smaaaaart *vill ha autograf*
Tåmmpi
mjo, man misstas ofta för det när man egentligen bara har massa tid att tänka ut onödiga saker
Skinhead Barbiedoll
jobbigt att vara smart. jag vill vara ett sånt mongo som mitt Xs kusin som satt i rulsltol, dreglade o kastade tårta omkring sig
det känns som pure lycka
Tåmmpi
bebisar, moogz och erkända lokal-alkisar, dom har det bra dom
och gamlingar förväntas göra iaf 2/3 av dom där sakerna. inte så hemska odds egentligen
men nu ska jag springa ut och leta ledtrådar. vi hörs sen
Skinhead Barbiedoll
stick du iväg o lek position x

7 kommentarer:

Emilia sa...

Haha jag hatar myror vettu! O ja håller med detdär om petter o hans lättklädda flickor? VEM FAN GÅR I MINIkläder på våren ihihhi :D hoppas dee bra me dej för fan..

E sa...

Tamefan, jag MINNS dagen du fann en myra i din godispåse. Vilket jävla minne. Du la upp en bild på din blogg då. Och skrev om myran. Tamefan.

Skinhead Barbiedoll sa...

Emilia:
Myror är ju ganska.. well inte så mysiga kanske, mer myriga.

E:
ÅH :D Så stolt jag blir över dig, en uppmärksam läsare är vad du är!

anna sa...

vad vacker du är..:)
ehm. Shit vilken kille Tompi verkar vara..inget tråkigt samtal det där. Gillar killar som har analyserat sönder saker...:)

Skinhead Barbiedoll sa...

anna:
Vacker! Kommer ju från rätt mun.. fast kanske kan både du & jag vara det? Hmm.. hah ja alltså SÅDÄR ska en man tala med mig för att fånga nån form av intresse, bah lite casual random konversation. Palla såna där som påbörjar samtalet med "hej söt" & sen fortsätter med "ålder?" "cam?" "ligga?".

em sa...

snygg bild

Skinhead Barbiedoll sa...

em:
Tack =)