14.1.09

SINCE BOLL IS A LAME NAME - NAME MY PETS!



My flats rodent population has grown from 2 hamsters to 5 hamsters since Kaya one day decided she was a macho macho man & fucked the hell out of Karenina who got pregnant & gave birth to these cute high fashion Blondinbella coats, seasonly trendy. I bet Tåmmpi would like to name them all to Boll if they show to be females (or if they pretend to be females just to get close to real females, like Kaya did). But I think Boll is quite a lame name.

Do you have any better suggestions?




Gnagarbeståndet i mitt hem ökade avsevärt en kortare tid efter att Kareninas s.k. syster Kaya satte på henne & därmed visade sig vara en herrhamster som befruktade hennes lilla dvärglivmoder. Karenina födde i räsertakt ett gäng små Blondinbella-kappor. Slår vad om att Tåmmpi skulle vilja döpa hela bunten till Boll om det skulle visa sig att dom är phlikkor (eller om dom låtsas vara phlikkor för att komma nära riktiga phlikkor, så som Kaya gjorde). Men Boll är ju ett jävligt lamt namn, tycker jag.

Har du några bättre förslag?

19 kommentarer:

Anonym sa...

Röstar på långa fina namn.. typ Little Miss Sunshine, Edgar Allan Poe o sånt!

Skinhead Barbiedoll sa...

Incka:
Little Miss.. då tänker jag bara på dom där dunderfula t-shirtsen alla famous girls har =O Men långa namn var god idé. Jag gillar långa djurnamn. Alla andra bah gnäller över det =/

Anonym sa...

Me 2! En gång i tiden hade jag en kompis vars katt hette King Zingo Samuraj, och även om jag inte gillar "kompisen" så gillar jag hennes katts namn ^^
Mina katter heter Little Miss Izzie & Jumping Jack Slash :D

Anonym sa...

Don Pök är mitt ända & bästa förslag!

Anonym sa...

What about "Boll"?

Skinhead Barbiedoll sa...

Incka:
Hade en katt som hette Zingo, kort & gott X) Alla tyckte Skinhead Barbiedoll var alldels för långt =| SLÖA JÄVLAR.

Lil' Lina:
Just ja! Hur kommeresig? :O

Thompi:
How about Bajsunge?

Anonym sa...

häromveckan eller så döpte jag en kanin till Nikodemus. han tycks trivas med det namnet. andra schyssta namn är ju typ Stygg Sylt, Prinsessan av Sylt, Lisa Theresia..(HAHAH, JAG ÄR EN GULDGRUVA!)

Skinhead Barbiedoll sa...

Prinsessan av Sylt:
Tänk vad många olika bra förslag du kom med, det ena mer nyskapande än det andra =D Jag tackar!

Anonym sa...

Hmm... "Boll"?

Hmm... "Boll"?

Skinhead Barbiedoll sa...

Thompi:
HOW ABOUT I FUCK YOUR ANUS!!!!

Anonym sa...

Kissie och Bajsie. Och sen Bajsie2. Gillar liksom djur som heter 2, hade en hund som hette Coica en gång och sen när jag skaffade marsvin blev det Coica2 (de var inte så lika). Annars är Coica ett bra namn på vilket djur som helst, eller Makkara.

Skinhead Barbiedoll sa...

AMAIA LAYLA:
HAHA Kissie, dom den underbara blåggilajnentösen :D Makkara är en finsk körv va?

Anonym sa...

Haha, ja Makkara är korv. Finska är ett bra språk att välja ut djurnamn ifrån, alla ord där är fett roliga. Typ jäätelö och maito.

Jag kan typ inte finska f.ö. när jag ska säga nåt blir det som att jag skulle ha sagt "glasskorv jävla satan, ett fyra tre, hund korvglass".

Jäätelöömakkara perkele saatana, yksi nälje kolme, koira makkara jäätelö. Typ

Anonym sa...

i want a hamster, sveeett, giiiiiif me

Anonym sa...

don juan eller
rut och ragnar eller
bertil
merit
gösta
edgar
hasse
hahaahha hasse var jävla bra

Skinhead Barbiedoll sa...

AMAIA LAYLA:
Jag tycker inte finska är roligt, tycker det är sexigt :D I & för sig är ju humor sexigt.

marychain:
Hah, gillar hur du först bah drämmer ur dig Don Juan & sen bara massa tant- & gubbnamn :D Åsså Don Juan mitt i allt! Tack för förslagen!

Anonym sa...

jag röstar fortfarande på något i stil med Nikodemus... något bibliskt, för det blasfemiska i det hela. Johannes kanske, eller Paulus, varför inte slå på stort och kalla ett av krypen för Jesus... den elakaste för Judas. alternativt Nosferatu.

Anonym sa...

Jeg likte forslaget om Edgar Allan Poe. Så da kan de andre hete William Shakespear og Lewis Carroll eller noe. Whatever floats your boat!

Anonym sa...

Hahah, älskar dig.