20.1.09

CODEINE, BABY STRANGE & FATTY.


Thank you 80432 times for the namemypets-suggestions, but I decided to keep following the music theme, as with Karenina (=Thåström) & Kaya (=Bob Marley).

The kidz will be named:
Codeine (=Townes Van Zandt).
Baby Strange (=Wildhearts).
Fatty (=Bad Manners).


80432 tack för namngeminahusdjur-förslagen, men jag har beslutat att fortsätta med musiktemat, som med Karenina (=Thåström) & Kaya (=Bob Marley).

Kidzen kommer att döpas till:
Codeine (=Townes Van Zandt).
Baby Strange (=Wildhearts).
Fatty (=Bad Manners).

8 kommentarer:

Anonym sa...

Bra val! De är nog nöjda med sina namn! :D Skulle iaf jag vara. Fast jag vill nog inte bli kallad Fatty :P

Skinhead Barbiedoll sa...

Incka:
Tack :D Nej, men det känns som om alla 3 namn är lite lagoma mobbiga. Men låt oss gissa att Fatty kommer bli mest mobbad.

Anonym sa...

gillar codeine, nästan lik fint som doon juan!
shit jag har blivit värsta kommenterare.

Thompi sa...

Jag ska mobba Fatty...

Skinhead Barbiedoll sa...

marychain:
Låten det kommer från är så finfin också, Waiting Around To Die. Kommentera är bra, kommentarer ska man ha ;) *POETISK*.

Thompi:
Det får du, men bara för att du är så estetiskt tilltalande.

Anonym sa...

Är det där bebisarna? Vad mycket hår de har fått nu, ser inte längre ut som menskluttar :D

Skinhead Barbiedoll sa...

AMAIA LAYLA:
Yop, nu är dom mer som videkissar =)

Anonym sa...

tjusiga namn. låter som en ensemble ur en john waters-rulle. kooolt!!!