16.1.09

BABY WATCH OUT 'COZ HERE COMES TROUBLE.

Note to readers: don't mess with me today, especially not if you're a slow walkin' fuck up - you're already in the risk zone (& what the fuck is the matter with you, are you the offspring of snails?!). I've got a bad case of PMS & it's not to be played with. So please - don't make me kill you.



Notering till läsare: bråka inte med mig idag, speciellt inte om du är en långsamgående jävel - du är redan i riskzonen (& vafan är ditt problem, är du sniglars avföda?!). Jag har grav PMS & det är inte att leka med. Så snälla - få mig inte att döda dig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men gulliga du som kommenterar min blogg! Jag blev så exalterad över det, så jag glömt vad du skrev. Jag som läst din blogg varje dag, helt plötsligt var den låst... =( Och genom din kommentar hittar jag hit! Puss. (Och ja, jag skolkade från engelskan.)

Anonym sa...

Det var VÄRSTA! Och det mest sämsta av allt är att jag nu förevigt associerar WoW till något sexigt, för dvärgkillen i min dröm -var- verkligen skithet. Jag blev typ dödskär i honom och ville lämna jorden förevigt för att sitta under en korkek med honom i rymden och lukta på blommorna, han var skitsnygg! ÅH, jag hoppas att jag blir analprobad inatt igen <3

Skinhead Barbiedoll sa...

Marika:
Söt du är!! :D

AMAIA LAYLA:
Drömmar är fan märkliga.. lyckas göra wow SEXIGT! Sjukt! Du är SJUK människa! Men det är OK =)