20.1.09

FRUIT SALAD - YUMMIE YUMMIE.

Tåmmpi's been adding the 'Funpage' to Thompi2Everest.com. In the Funpage you can find a link to Wiggles - Point Your Finger. After been watching the video, then come call me crazy, if you find it possible. At least I'm no fingerpointing raving puppet.

The blue one is my favourite, he seems to be the most psycho one & he looks like he wants blood on his fingerpointing hands.


Tåmmpi har lagt till 'Funpage' på Thompi2Everest.com. På Funpage kan du finna en länk till Wiggles - Point Your Finger. Efter att ha tittat på videon kan du komma skuttande hit & kalla mig galen, om du tycker att det överhuvudtaget känns möjligt. Jag är ju trots allt inte en fingerpekande ravedocka.

Den blå är min favvis, han verkar mest psyko & han ser ut som om han önskar befläcka sina pekande labbar med blod.

6 kommentarer:

Anonym sa...

bra jävla läskiga dockor alltså. fy farao. jag brukar tycka dockor kan se läskiga ut men de där tog verkligen priset.

hade jag haft en sån på mitt rum hade jag varit fett nojig :D

Skinhead Barbiedoll sa...

zyklone:
*MHM!!!*. Första gången jag tittade på det där var jag fullkomligt förundrad. Det ska väl tydligen vara från något barnprogram :S Jag gillade inte riktigt Björnes Magasin men jag är tacksam över att jag såg på det & inte på pekande dockor..

Anonym sa...

Agree! Den blå var mest.. fascinerande!

Thompi sa...

*skrattar högt*

Skinhead Barbiedoll sa...

Incka:
Ja, den borde fått en egen film nästan!

Thompi:
*L0LLIZ*.

Anonym sa...

han i blått ser ut som den rökande ''hetingen'' i mordkommisionen, sweet!!
Tack för creed på bilden! teletubies är ju inge vidare.. men tack iallafall! wärmer!!
phyzZ