16.12.08

ALLA TALAR SVENSKA.

Since my lovely fans skipped the english lessons for the benefit of sniffing glue, I'll bring you 2 versions of each story in this blog. One for those special people-swedes, & one for those who'd like to laugh at my special people-english grammar. I'm such a nice girl. Someone should give me something. Like a lion. How cool wouldn't that be?! I could call my lion Simba & show him around at Liiidingö, telling him "One day, my son, all this will be yours". & he would like "Fuck off, I'm gonna move to my daddy, I hate you, you are not my real mom! You can't tell me what to do! I don't want your ugly island! I want drugs, hookers & Africa!"

*LONGING*.




Eftersom mina älskvärda fans skolkade från engelskalektionerna till förmån för att sniffa lim, ger jag er 2 versioner av var historia i denna blåggilajnen. En för dom särskilda människorna till svenskar, & en för dom som vill skratta åt min särskildmänniska-engelska grammatik. Jag är så en snäll flicka. Någon borde ge mig någonting. Typ ett lejon. Hur tufft vore inte det?! Jag skulle kunna kalla mitt lejon för Simba & visa honom runt på Liiidingö, berätta för honom "En dag, min son, ska allt det här bli ditt." & han skulle bah "Dra åt helvete, jag ska flytta till min pappa, jag hatar dig, du är inte min riktiga mamma! Du kan inte säga åt mig vad jag ska göra! Jag vill inte ha din fula ö! Jag vill ha droger, horor & Afrika!".

*LÄNGTAR*.

8 kommentarer:

Anonym sa...

KAn hålal med om medelkukar, allt mellan 19-21 är lagom, sedan lbir det för stort eller för smått

Skinhead Barbiedoll sa...

Milf:
Fast milfy, du vet väl att medel är kring 15, dvs är 19-21 stora. Så vi håller nog inte med varandra egentligen :D En 20-kuk i mig & jag springer & gömmer mig!

Anonym sa...

schysst att du skriver på svenska så jag fattar vad det står =)
Jag är nog knäpp..jag behöver inte lim ^^ Kom å spela poker ikväll?

Anonym sa...

en kände jag en katt som hette Simba. den var blond. världens mysigaste katt. den hatade att bli klappad på rumpan. jag däremot, jag gillar att bli klappad på rumpan.

Anonym sa...

ja vad fan gör man i göteborg, drar hem till ett fylle ragg man träffat 1 gång...i brist på andra spännande händelser så måste man nog skapa sina egna.

Anonym sa...

Well Helloooooo! (detta sagt med snooty brittish accent)

WTH do u wnt eng. cmnts 4?
C how spr-sweet my english is?

In my opinion, piercing balls, generally don't mess around a whole lot, but yesterday was a really bad piercing day. Aftre I took a ball thas was really too big for my taste, i dropped that too on my way to school.
Allthoungh it fell out of my jacket at the end of the day.

Later in the evening a dropped the ball from a ball closure ring I have in my ear, and I'm not sure i've ever dropped piercing parts lika that before.
Only while changing something, I've occasionally dropped a part or two in the fawcett or on the bathroom floor, so that it fell down a drain.

Anonym sa...

Be jessica sluta stajla med engelskan... ingen blir impad av främmande språk! Jag är svensk och stolt över mitt språk!
Min snopp är 16cm men väldigt liten slak så jag tycker det är konstigt att den kan växa så mycket =S Jag har ju medel ungefär och liten och behändig då den sover i kalsongen på dagarna då man jobbar.

Anonym sa...

Haha Jessica, took me a while to get what kind of balls you were talking about :D