24.1.09

HOW SMART ARE YOU, HOW DUMB AM I?



I hate this pop-up, I just don't get it!

The picture says: "IQ test, how smart are you?" & then you're supposed to choose wich one of 'Nose', 'Breast/or Breasts' (can't tell what they mean), 'Lips' & 'Ear' that doesn't fit in. I mean, it could be Ear, since my ears are the only thing (from what's on the list) at my body that I'm estethicly satisfied with. It could also be Breast/Breasts that the list should get rid of, since the other stuff is in the face of people & tits aren't. But on the other hand, maybe Nose should go & hide? I mean, normally a person's got 2 breasts, 2 lips (the upper & the downer) & 2 ears but only 1 nose. Ooor.. Is it Lips that should go? 'Coz if they mean Breast & not Breasts then Lips are the only word written in plural & therefor doesn't fit in. Maybe this is the point of the test? That there really isn't just one answer that's correct?

If so, I love this pop-up!



Jag vill pissa på den här jävla pop-up-skiten, för jag fattar den bah inte!

Det skulle kunna vara 'Öra' som borde ryka, eftersom mina öron av det som står på listan är det enda jag inte vill förändra till det i mitt tycke estetiskt bättre på min kropp. Det skulle ju även kunna vara så att det istället är 'Bröst' som ska dra, ty dom andra kroppsdelarna sitter i fejjan & det gör inte tuttar. Men å andra sidan, är det kanske 'Näsa' som borde gå & gömma sig? Lixåm, normalt sett så har en människa 2 bröst, 2 läppar (överläpp + underläpp) & 2 öron men bara 1 näsa. Elleeer.. Är det Läppar som inte passar in? För om dom med Bröst menar det i singular innebär det att Läppar är det enda som står skriver i plural, & därmed är vad som ska rulla iväg. Kanske är detta poängen med testet? Att det inte finns enbart ett svar som är korrekt?

Om det är så, då älskar jag pop-up-skiten!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att du är FÖR smart! :)

Anonym sa...

Din psykolog har nog asrätt men jag bah älzkar att kritisera migsjälv under omständigheter då jag är luspank o måste pröjsa extra frakt, posten är så äckligt dyr nowadays :((

Och jag tror tuttarna ska ryka för de tillhör inte ansiktet. Fast jag vet inte riktigt om öronen klassas som ansikte heller iofs, haha!

Unknown sa...

Jag tror nog också boobiesarna asså, but you got a point där va... det är kanske ett sånt där test där alla har rätt? :D

Anonym sa...

I'm blessed with more than 1 pair of lips (FANK GÅD). I've got like 3 pairs? the lips should go, cuz we've only got 1 pair of ears, nose (2 nostrils), boobs and eyes..GOD I'M GOOD!

Ljuva duvan sa...

oh the ENDLESS possibilities

Anonym sa...

tror testet är puckat & du e smart. dom tänker bröst för det är utanför fejset. tror jag, men du har ju en poäng.

Anonym sa...

men näsa. de övriga kommer i par.

Anonym sa...

Varför bloggar du på engelska också? Fel i huvudet?