30.1.09

BACKYARD BABIES AT TYROL, 29/1 2009.

I deeply despise 'Zoe Is A Wierdo'. It's like.. *WTF* where they thinking?! Sometimes you just gotta hate drugs. I dislike 'Degenerated' & 'Fuck Off & Die' (please Dregen, when will you learn to 'Shut The Fuck Up'?). & 'Everybody Ready'? Boring! This = bad setlist. Other things that made the consert to the worst Backyard Babies show I've been to was the constant smell of ass, short brownhaired girls & Nicke Borg's lack of energy/ecstacy.

But it still rocked! Though, it's the best band in the world & I had the best company ever. Tåmmpi was the kütezt & bought me snacks & a droolable t-shirt for me. That made me hëppy cät & I said "*MIUW*" & got transformed into a giant elephant & everybody was like *LOLLIZ* but Tåmmpi was like "It's OK, she's just happy" & I was like "*MMM* cream buns!" & Tåmmpi was like "That's hot!".

PS. They did not play 'Curly Sue' =(((.


Jag hyser ett djupt förakt gentemot 'Zoe Is A Weirdo'. Man bah *WTF* tänkte dom på?! Ibland måste man bah hata droger. Jag ogillar 'Degenerated' & 'Fuck Off & Die' (snälla rara Dregen, när ska du lära dig att 'Shut The Fuck Up'?). & 'Everybody Ready'? Tråk! Detta = kass setlist. Andra företeelser som bringade denna konsert i så dålig dager att det är den sämsta Backyard Babies-show jag gluttat på var den konstanta stanken av röv, korta brunettbrudar & Nicke Borgs brist på energi/ecstacy.

Men det rockade ändock! Det är trots allt världens bästa band & jag hade världens bästa sällskap. Tåmmpi var zoëtascht & köpte mig snacks & en dregelbar t-shirt. Det gjorde mig till klad kat så jag bah "*MIUW*" & så förvandlades jag till en jätteelefant & alla bah *LOLLIZ* men Tåmmpi bah "Det är lugnt, hon är bah lycklig" & jag bah "*MMM* semlor!" & Tåmmpi bah "That's hot!".

PS. Dom spelade inte 'Curly Sue' =(((.

9 kommentarer:

brytarn sa...

fuckin hot pictjaur2222

Anonym sa...

tröjan var skitsöt! så länge det inte står BYB på hehe :oP
gillar inte bandet direkt.
men men. bra att du hade det kul! :oD
ha en fin helg smulan KYSS!

Mika'el sa...

hahah, fan vad flummig du är. Respekkkk

Skinhead Barbiedoll sa...

brytarn:
Kiitos!

Irre:
Hur kan man inte..! :O Men ja den är fethet.

m138ke:
På nåt sätt måste man ju klara av tristessen på detta klot =)

Anonym sa...

njeee jag gillar inte karlar som anser att kvinnor e värda att våldta o mena det (dregens käft)

Skinhead Barbiedoll sa...

Irre:
Jag gillar inte heller Dregen, mest för att han har kajal & sjunger för ofta, men jag gillar bandet, älskar müsikken!

Heidi Von Bärsen sa...

haha! man får ta & sparka lite på dom! Rock n' roll!

Skinhead Barbiedoll sa...

Dirty Eddz:
Ja lite sparkar hade dom nog behövt!

Anonym sa...

asså ursäkta:O?
det var GRYMT på tyrol!?
och curly sue är ju inte backyard babies det är ju takida :O?
:D