30.1.09

UTMANAD AV FADE.


I'll only take this in swedish, since I'm lazy & it's really nothing important anyway (like the rest of my posts are!)


Jag blev utmanad av
Fade.

Favoritstad
Älskar Ståkkålm! Trots att det är kallt & illegalt att köpa fitta & andra förnödenheter.
Favoritdrink
Ett glas sprudlande vatten får min gom att mjukna.
Det galnaste du gjort
Kamrater & främlingar tycker jag gör krëjzïstöff mest hela tiden men i mina egna ögon är jag ju inte speciellt galen, jag är bah logisk & cool. *EHHM* det galnaste jag gjort är väl att dra på mig diverse psykiska störningar? Kinda crazy! Sitta på psyket anses ju vara jävligt galet, har jag hört!
Inom 10 år
Så kommer jag ha gjort allt det jag inte gjort när jag legat på ångestbotten & åmat mig i svartlera på något sexigt litet vis *SER BILDDERR*. Jag kommer ha levt ikapp! Så mycket som bör göras, ska göras, att det tar 1/8 evighet att nämna men pengar, kärlek & lycka finns inkluderat. & så ska jag ha hittat mitt jävla katt-CP *SAKNARSÅJADÖÖÖR*!
Favoritplagg
Trosor. Sjukt znökkt & så nödvändigt, så man inte dräller snigelspår runt sig & kan fånga upp oplanerade födselsbarn i tyget.
Sjukaste drömmen
Alla? Återkommande drömmar jag brukar ha är dock: Att jag åker i vattenrutschkanor eller gör andra badhussaker. Att jag blir jagad av en krokodil. Att jag har en orm men inte vet hur jag ska ta hand om den, så den bah rymmer & får ingen mat. Den återkommande dröm som huserat i mitt liv under längst tid (snart 13 år) är den om gnagare - oftast hamstrar, faktiskt. Antingen så har jag en gnagare men jag har glömt bort det, & så kan jag efter 19 månader komma på typ Fan, jag har ju en liten snuttehamster! *ÅNGESTHEST* & jag bah hittar den & då lever den. Alltid. Vanligt förekommande är det även att jag har gnagare i en bur & dom förökar sig & dör i extrem takt. Senaste typ 10 dagarna har jag vid 4 tillfällen drömt olika drömmar om att jag måste skaffa ytterligare en hamsterbur. Inte så jävla märkligt i&med att det är ett reellt problem som jag tänkt på mycket dom, ja, senaste 10 dagarna. Imorse drömde jag att mina hamstrar fått typ 50 hamsterbebisar.. Negerbarn var det också så någon hade ju varit otrogen!

Jag utmanar
Den som skulle tycka att det vore en extrem jävla ära.

9 kommentarer:

Fejdan sa...

Din kropp är to die for.

Skinhead Barbiedoll sa...

Fade.:
Åhmen tack, en znëll förmiddagskommentar är aldrig fel =)

Anonym sa...

Häromdan drömde jag också om vattenrushkanor, det var den BÄSTA drömmen jag haft. Jag hade dykcertifikat o upptäckte en undervattenvärld som var som Disneyland typ. Det första jag gjorde när jag vaknade var att ringa mamma och säga att jag ville skaffa dykcertifikatet o hon tyckte jag var krejzy eftersom jag vid mina sinnens fulla bruk faktiskt har fiskfobi.

Asså hur var Backyard igår? Körde de nåt bra eller bara nya komersiella grejer, typ Curly Sue? ;D

Skinhead Barbiedoll sa...

Backyard håller ju alltid hög standard men igår var ärlig talat den sämsta konserten jag varit på med dom =/ Främst för att dom skippade i princip alla gamla godingar & bah körde nya saker MEN INTE Curly Sue!!!!!!!!! DEN OM NÅGON!!!!!!!!! :'( & Nicke Borg behövde sova eller nåt tror jag. Men som sagt. Hög standard så det var ändå bra som fan! =D

Anonym sa...

Oh my under en period drömde jag också om vattenrutsch kanor!
att det var det enda sättet att ta sej fram i vissa byggnader, onda sådanna :oP

Skinhead Barbiedoll sa...

Irre:
Fan vad vanligt förekommande det var med vattenkanor =| Onda, det är alltså inte mysiga drömmar du haver? Mina brukar var avarken mardrömslika eller härliga, mest.. nån skum känsla.

Anonym sa...

Måste erkänna att jag fnissade lite när du skrev om psyket. That's some reeeaaaally crazy shiz!

Men är det inte roligt att drömma ändå? Kanske inte ångestdrömmar, men annars. Tycker det kan vara lite mysigt att få lagligt, nedladdade skräckfilmer eller komedier till min hjärna. En gång drömde jag ett skitroligt Simpsonsavsnitt som inte fanns. Funderar på att skriva ner det, tror du Fox skulle ge mig några millar? De senaste säsongerna har ju haft rätt dålig kvalite...

Skinhead Barbiedoll sa...

Susannah Torarpsbacke:
Ja eller hur, seriöst galet =D

Ja jag älskar att drömma! Dom flesta drömmar bringar ju inte överdrivet med ångest även om dom är mardrömmar. Jag är drömfanatiker! Själv har jag drömt många bra låtar men jag är inte musiker så jag kan inte sätta mig & skriva ner skiten när jag vaknar, det enda jag gör är att jag snabbt glömmer & sedan sörjer jag det =( Lätt att du ska kontakta dom & berätta om vilken guldklimp du sitter på :D

Johan sa...

du börjar utvecklas till lite av min idol nu! jävligt rolig och intelligent läsning du bjuder på, jag älskar't!