27.1.09

BUT HEY, I LIKE HIM!


For once & for all: Skinhead Barbiedoll + Tåmmpi = not true, never been true. We're friends, we fuck, we feel, we fight. That's about it. As long as no heart beats faster, there's no reason for a relationship, in my opinion. Tåmmpi's not even that kind of guy to be in a relationship & none fo us knows how to fall in love. I've been there, done that, didn't work for me, my heart died.

So, this works über for us!



En gång för alla: Skinhead Barbiedoll + Tåmmpi = inte sant, aldrig varit sant. Vi är kamrater, vi knullar, vi känner, vi kämpar. Det är typ allt. Jag anser att om inget hjärta slår snabbt & kärlekskrankt finns heller ingen anledning till att påbörja ett kärleksförhållande. Tåmmpi är inte ens den typen av kille som funkar i ett förhållande & varken han eller jag vet hur man gör för att falla i den så omtalade kärleken. Jag har testat skiten en gång men det gick åt helvete & mitt hjärta avled.

Så, det här funkar skitbra för oss!

16 kommentarer:

Mika'el sa...

Det ser jävligt mysigt ut, och verkar väldigt bekvämt. Önskar jag hade nåt dylikt själv, kärlek är så komplicerat och precis som du säger så får man ofta ett brustet hjärta =/

Anonym sa...

Svar: Hehe, ja byxor var kanske inte bästa plagget att beställa hem, men som sagt så går dom ju att sy iordning om dom sitt dåligt.
Do it! Låten är king!

FLI sa...

Det ser ut som ni är i en koja :)

Thompi sa...

That's right! So cut me some effkin' slack!!1 I obviously have SOME redeeming qualities!

Just det! Så skär mig någon jeffla slaklina!!1 Jag uppenbarligen har NÅGON upplyftande kvalitéer!

Thompi sa...

FLI:
Försök få 20 kvadrat att se ut som Taj Mahal, så får du se hur lätt det är!!1

Nämen... jag gillar tyg på väggar, helt enkelt =)

FLI sa...

Det ser mer personligt ut :)

Anonym sa...

du har så sjukt intressanta relationer med dina män. Jag fattar alltid nada. Är inte fuck, feel, fight, friends KÄRLEK? har inte detta med kärleksförhållande att göra..? eller är du grym på att hålla i är dessa saker som annars smälter ihop i vilken relation man än har?

men..:) huvudsaken är att det fungerar för DIG! hmm...
du borde vara en tung lång masterproffessorutbilning på harward. Du är liksom konst..

ursäkta min novell sötniiis.

Skinhead Barbiedoll sa...

m138ke:
Jag önskar dock att jag hade kärlek! Men jag måste väl ehhhhh inte för att låta emo (eller jo) laga hjärtat först så det funkar igen :) Men det här går inte av för hackor heller =)

Sheena:
Den var inte helt pjåkig :)

FLI:
Ja han har gjort det så vackert i kojan :D

Sötnos:
Jag har en slaklina som du kan få ;) ;) ;)

anna:
Alltså enda gången jag varit kär var det bara friends & fight hahah.. Nej men, du vet ju hur det känns när man är kär? För mig spelar det ingen roll hur relation ser ut utifrån.. känner jag inte så känner jag inte & då stadgar jag mig inte. Folk fattade ju lixåm inte att jag & Honey Bunny inte var tillsammans för vi knullade & bodde ihop men vi var ju inte KÄRA (eller ja JAG var inte det) & då var det ingen pojkvän/flickvän-krej. Men jag har upptäckt att jag kanske har lättare att separera sånt där än vad männen runt mig brukar ha hahaha.. dom brukar typ va lika förvirrade som folk är mest. Men men =/ Fast fan vad jag skulle vilja vara kär & ha friends, fuck, fight, feel. Skulle vilja att folk bah "Asså är du tillsammans med BLAHBLAH?" & jag bah "JAAAA!"

Anonym sa...

Tändargas var det för min del..
tycker att du vipps pipps bestämmer dig för att skaffa tjej och vipps pipps där efter kommer hit. ha det göttan och hoj! en röd hoj!

http://inteutanminmossa.blogg.se/

Skinhead Barbiedoll sa...

Anonym:
Najmen brudar, dom kan man ju inte suga av =( Men titta in i blöggen I löv to! *ELZKA TITTA IN I BLÖGGAR*

Fejdan sa...

Men du är ju så het. Vafan. *blir en pöl*

Anonym sa...

Du är allltid en gåta:) så intressant att läsa det du skriver.

Och jag hade INGEN aning om att ni två inte var tillsammans. Men sepåfaaan, man lär sig nåt nytt varje dag:)

Skinhead Barbiedoll sa...

Fade.:
Sorry grrrrrls! :'O

ERICA:
Nä dom flesta verkar ha trott det så jag tänkte det var dax för en ltie nförklaring ;)

Anonym sa...

Ja, jag vet hur det känns när jag är kär. Jag vet också att jag inte stadgat mig (förritiden) av rädsla för att krossas. Sedan upptäckte jag att dessa mellanläges-50%iga förhållandena bara krossade mig ännu mer... men det var jag..:)

Skinhead Barbiedoll sa...

anna:
Ja alltså, är jag inte kär så krossas jag ingenstans. Jag är inte rädd för att stadgas, jag vill hemskt gärna ha ett förhållande. Men jag har INTE lätt att bli kär (kan vara en underdrift).

Anonym sa...

Skinhead Barbiedoll:
Känner igen det där. :D Vet inte hur många gånger jag fått frågan om jag inte är ihop med XXX, där XXX är någon av de N tjejer jag träffar för tillfället. :)

Folk antar i regel att man är ihop bara för att man umgås, hånglar och har sex med varandra. Sedan kan man ju ha varmare känslor för de man umgås med, utan att det för den sakens skull är kärlek / tillräcklig grund för ett förhållande.

anna:
Håller med. :) Skulle jag gå in i ett förhållande nu så måste det verkligen klicka till 110%, i synnerhet med tanke på hur jävla bra jag trivs som singel.. ;) Alltför många nöjer sig med mellanlägesförhållanden, som ändå går i kras efter ett tag. Inte värt det, med tanke på hur mycket man går miste om under tiden..

Om jag väl skulle hitta den kvinna som får mitt hjärta att slå snabbare så skulle jag dock bli överlycklig, men liksom Skinhead Barbiedoll har jag långt ifrån lätt att bli kär.. Förutom det känslomässiga skulle det även krävas en väldigt sexuellt öppensinnad kvinna för att det skulle fungera i praktiken för min del. :)