31.1.09

*TÏRED*.

I tend to forget how many sleeping pills I've taken before I go to bed. I also tend to forget if I've taken any pill at all. I'm supposed to have 1-2, but sometimes I take 3 or 4 to manage to fall asleep. Anyway. Yesternight I took my pills & after about 3 seconds I couldn't remember if I had taken 1 or 2 so I took another one.

Today I no longer need to wonder if I took too many pills.
I'm so tired I believe my eyes will start bleeding soon.



Jag har en liten tendens att glömma hur många sömnpiller jag har tagit innan läggdax. Brukar också glömma bort huruvida jag tagit något piller överhuvudtaget. Meningen är att jag ska käka 1-2, men ibland tager jag 3 eller 4 för att få berikas av glädjen av att susselulla. I alla fall. Igårkväll tog jag mina piller & efter cirka 3 sekunder kunde jag inte komma ihåg om jag tagit 1 eller 2 så jag tog ytterligare ett.

Idag behöver jag icke längre grunna på om jag tog för många piller. Jag är så trött att jag misstänker att mina ögon snart kommer att börja blöda.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Haha, ja men precis! Vore ju galet om jag typ däckar på förfesten och vaknar på efterfestens slutspurt. Nä men jag har lugnat ner mig lite nu, ska tagga igång igen om någon timme, hehe.

Och det där med sleeping pills känner jag igen, fast med ångesttabletterna - visste fan inte om jag hade tagit en eller inte. Så ibland blev det två och sov i mer än 12 timmar.

Skinhead Barbiedoll sa...

Sheena:
Ja piller är fan knepigt, är glad att jag inte kör på P-piller också!

Mika'el sa...

Man somnar bra stadigt på sömnisar, men man blir ju helt död dagen efter :S Skulle kunna sova typ en vecka eller nåt :P

Skinhead Barbiedoll sa...

m138ke:
Har ännu inte hittat några sömnpiller som söver mig stabilt =/ Ibland funkar mina Propavan skitbra, ibland är dom helt värdelösa. Dock brukar jag inte bli så bakistrött av dom om jag inte tar 3-4 eller tvingar upp mig alldeles för tidigt efter dom. Men hade Theralen förut & det var sämsta skiten ever. Somnade inte av den utan av egen utmattning slutligen men blev überbakis av dom & vinglade bah runt & ville sova mermermer. X|

Skinhead Barbiedoll sa...

MEN NATUZ KAN DU INTE GÅ & TA LIVET AV DIG? NU NU NU! JÄVLA IDIOT.

Mika'el sa...

Ajdå, ja, det där skiljer sig avsevärt från person till person. Precis som många andra mediciner.

Anonym sa...

Jag har samma problem med hostmedicin, 20 milliliter my ass.

Skinhead Barbiedoll sa...

m138ke:
Ja, men konstigt nog tänker typ ingen på det. Folk tänker mest "Det där funkade för mig det där funkade ite för mig så det är samma för dig". Det är ju inte ens logiskt att det skulle vara samma.

Mad's:
MEN hostmedicin med morfin i somnar man gott av iaf :D Fast nån hosta har aldrig någon hostmedecin tagit bort från mig..