27.1.09

TÅMMPICOASTER.

It's such a rollercoaster. Mostly it's nothing but fun, but sometimes the abrupt changes & ambivalence makes me wanna jump of the ride 'coz I'm scared or need to puke. This Tåmmpi-ride is *OHHHHHHH* so hard to handle. I guess it helps a little that my Tåmmpi-situation is like 80% of what me & my psychologist talks about.

But everytime he says that I better understand that he's no better than the friends I've left behind, everytime he takes it back & tells me to have patience while he grows.. Every fuckin' time I just don't know what to do. How to act. What to believe. What part of him I should trust.

Trying Not To Break,
But I'm So Tired Of This Deceit.
Every Time I Try To Make Myself
Get Back Up On My Feet.
All I Ever Think About Is This,
All The Tiring Time Between,
& How Trying To Put My Trust In You
Just Takes So Much Out Of Me.

But for today, everything's fine.



Det är så bedrövligt mycket karusell över det hela. För det mesta är det bara jävligt kul att åka med, men ibland får ständiga tvära kast & ambivalensrundor mig att vilja hoppa av, för att jag håller på att skita på mig av rädsla eller behöver kräkas av turbulensen som effektivt tumlar runt i mig. Den här Tåmmpi-karusellen är *OHHHHHHH* så svår att hantera. Chansar på att det troligtvis hjälper en liten del att min Tåmmpi-situation är 80% av vad jag babblar om då jag träffar min psykolog.

Men var gång han säger att det är dax för mig att fatta att han inte är bättre än dom vänner jag lämnat bakom mig, var gång han vill radera det uttalandet & ber mig ha tålamod undertiden han utvecklas.. Var jävla gång har jag ingen aning om vad jag ska göra. Hur jag ska bete mig. Vad jag ska tro. Vilken del av honom som jag bör lita på.

Trying Not To Break,
But I'm So Tired Of This Deceit.
Every Time I Try To Make Myself
Get Back Up On My Feet.
All I Ever Think About Is This,
All The Tiring Time Between,
& How Trying To Put My Trust In You
Just Takes So Much Out Of Me.

Men just idag är allt bara gott.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att det är bra idag ändå'rå. Man får liksom passa på o njuta.. Själv har min kärlekskarusell stannat.. Jag får välja att se det positiva.. Inga pojkproblem iaf :P

Skinhead Barbiedoll sa...

Incka:
Asså vi är ju inte nåt kärlekspar, det är mer den klassiksa kåmmpizzcoaster som jag med vissa människor bah åkt/åker runt på. Han bah happens to be a boy.

Anonym sa...

du har en riktigt fin profil.
& följ din magkänsla, det funkar alltid bäst.

Skinhead Barbiedoll sa...

jennifer:
Tack så mkt =) Ja, magkänslan är the shit. Fast det blir så svårt i&med att ångest kan ge dålig magkänsla till typ allt =/

Rolf sa...

Ya anyways. Well you like to hate being in LOVE with this Tåmmpi.

You've made it so much part of your personality that you can't part easily. Myself I erase mine because I create other things. Much easier but less to write about.

Good luck - you obviously know what you're doing.

I think you would do very well in.. say calligraphi or something that can help you change focus.