19.1.09

SLEEPLESS IN BREVIK.

I can't come up with one single reason to why I can't sleep at night. But I can come up with that I'll take 1 Propavan right now 'coz that's the scheisse! Last time I took Propavan I took 2 & I was like "Why does the curtains vibrate?" & Tåmmpi was like "They're not vibrating".

Then he hit me in the face!!! Ooor..?
Well, that's just hot.



Jag kan inte komma på en enda anledning till varför jag inte lyckas somna om kvällarna/nätterna. Men jag kan komma på att jag ska ta 1 Propavan prick nu för det är the scheisse! Sist jag tog Propavan tog jag 2 & bah "Varför vibrerar gardinerna?" & Tåmmpi bah "Dom vibrerar inte."

Sedan slog han mig i ansiktet!!! Elleeer..?
Nåja, det är bah hett.


8 kommentarer:

Unknown sa...

Propavan är inte att leka med ;)
eller är det kanske det som det faktiskt är till för?
hmmm.....

Thompi sa...

Ehm... you see... that last part I do not remember att all, but as long as it's hot, i guess...


Ehm... alltså... det där sista minns jag inte alls, men så länge det var hett, så...

Anonym sa...

asså gör fett många armhävningar innan du går å lägger dig så kommer du slockna direkt!

Skinhead Barbiedoll sa...

Ida:
Det lustiga är att det är några av dom mjäkigast sömnpillrerna X) Men jag har börjat få lite för störiga biverkningar av dom så jag ska be att få byta till Imovane (jag fick välja mellan dom två förut). Dom ska ju tydligen vara VÄLDANS flummiga. =)

Thompi:
ÄHMÄ since when do you remeber things? :)

anna:
Jag finner tveksamhet. Främst eftersom jag inte pallar mer än typ 9 armhävningar :D

Anonym sa...

uuh propavan=inte roligt.
slocknade inte på hela natten sen nästa dag kunnde jag inte röra mig och trodde att jag kommit till dödens rike. sen efter min propavan tid har mina kvällar blivit värre av att det känns som att något tar över min kropp, hahah crazy shieet.
är ju inte samma för alla men jag råder folk att dumpa propavan :P

Skinhead Barbiedoll sa...

marychain:
Propavan funkar oftast kanoners för mig =) Mitt helvete hade jag med Theralen. Somnade inte av det men blev än mer zombie än jag var av sömnlösheten. X( Är glad att Propavan fotast funkar & relativt smärtfritt. Huvudvärk & illamående ibland. Har du nåt annat sömnmedel nu?

Anonym sa...

a men vad skönt att det funkar för någon :) , uuh även fast zombies är jädra bra häftiga så kanske det inte är så kul att känna sig som en.
ja vad har jag... lergigan,sonata och stilnoct,, haha bara knaprar och knaprar här hemma. nä :P stilnoct är dock den enda som funkar, det är skönt.

Anonym sa...

How much do you have to complain about your insomnia until you get the sleeping pills? I need those too! fucking annoying when I cant get to sleep. And the doctors says some shit about my..vafan heter de- sovrutiner...and the wont give me any pills! hey i look like a zombie after 3 days without any sleep.. ??????? Eh.