15.1.09

NOICES.

I have a confession to make: I make noices. I make noices when I make the bed, I make noices when I drink water, & I make noices when I climb the childrens easiest bouldering problems. I don't really know what to think about it.. Let's pretend it's cool.

Please.




Jag har ett avslöjande att göra: jag gör ljud. Jag gör ljud när jag bäddar sängen, jag gör ljud när jag dricker vatten, & jag gör ljud när jag klättrar dom lättaste barnbouldering-problemen. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det.. Låt oss låtsas att det är coolt.

Snälla.

5 kommentarer:

Anonym sa...

En av dina tusen coola talanger! ;)

FLI sa...

Man måste låta så blinda inte går in i en!

Skinhead Barbiedoll sa...

VakuumFlicka:
Haha det är det sannerligen! Mina talanger är till sådan nytta, hela tiden!

FLI:
Där talar du sanning. Jag vill undvika problem för synskadade. Mitt undermedvetna har förstått att det är snällt.

ochjagba sa...

*skolkan*
jag gör också ljud.
jag säger att det gör inget att man gör ljud.

Skinhead Barbiedoll sa...

good morning terrorism:
Nej det är ju nästan lite.. charmigt?