19.1.09

PLAZAMAN VISIT!


Plazaman & his dog Chabo's been here today. He's such a sunshine! Though I've been tired since I only slept 4 hours tonight, he made me feel happy as fuck. We ate the hamster food diet & talked about the terrific job he made saving those 154 persons from the ugly man in the Hudsonriver-plane. He's totally my hero.


Plazaman & hans hund Chabo gjorde mig den äran att besöka mitt enkla näste idag. Han är en sådan sprudlande solstråle! Trots att jag har varit trött ty jag bara sov 4 timmar inatt, fick han mig att må så gott så. Vi åt hamstermatsdieten & pratade om det makalösa jobb han gjorde då han räddade dom där 154 människorna från den fula mannen i Hudsonriver-planet. Han är lätt min hjälte.

2 kommentarer:

Thompi sa...

You just HAVE TO bring him around the Thompi2Everest-office some day! I so wanna shake his hand!

Du bara MÅSTE ta med honom till Thompi2Everest-kontoret någon dag! Jag vill så gärna skaka hans hand!

Skinhead Barbiedoll sa...

Thompi:
I think he'd love that!!