16.1.09

SKINHEAD BARBIEDOLL - THE MONSTER IN THE COLD (NOTHING BUT A TRUE STORY).

You know how some people become like pissed off moviemonsters when they can't get what they want & therefore, in theire opinion, need? Like food, sleep, drugs, my blogupdates.. You name it they need it. Well, I become like that when I'm cold & need warmth. It's like, I'm in the best Ilovetheworld-mood & then I go outside the door on a fuckin' crispy winter day (or any fuckin' day in this fuckin' snowman-country) & the best mood is replaced with a pest mood & all I wanna do is pick up a machine gun & kill slow walkin' people, kids playing in the damned snow & then myself for living here.

Or maybe just go inside again. It depends.

Anyhow, today I wore Tåmmpi's fleece jacket on my expedition outside the door. It may have saved many lifes 'coz it's so horrifyingly cosy! Tåmmpi's fleece jacket is the hero of today! & of course Tåmmpi also deserves a little cred for lending it to me. But just a little.




En del människor blir ju griniga som filmmonster när dom inte får vad dom vill ha & därmed, enligt deras tycke, behöver. Som käk, sömn, droger, mina blåggilajnenuppdateringar.. Säg vafan som helst & dom behöver det. Jag blir sådan när jag är kall som en byggsten till en iglo & behöver värme. Kan vara på värsta fredliga humöret men så traskar jag ut genom dörren på en krispig jävla vinterdag (eller vilken dag som helst i det här jävla snögubbelandet) & mitt fredshumör förvandlas till ett tumörhumör & det enda jag vill göra är att plocka upp ett maskingevär & döda långsamgående människor, kläppar som leker i den förbannade snön & därefter mig själv för att jag bor här.

Eller kanske bara gå in igen. Det beror på.

Hur som helst, idag bar jag Tåmmpis fleecejacka under min expeditionsresa till utanför dörren. Den kan ha räddat många liv för den är så ruskigt mysig! Tåmmpis fleecejacka är dagens hjälte! & såklart förtjänar även Tåmmpi lite kredd för att ha lånat ut den. Men bara lite.

5 kommentarer:

Unknown sa...

håller med dig om vintern! det suger verkligen!
Jag hatar snö, jag hatar is, jag hatar att halka, jag hatar att frysa, jag hatar snögubbar & jag hatar Tomten!

USH! det finns inget bra med vinter, fifään!

Anonym sa...

I take it in english then, cause the classes I skipped the least were the english ones!

The cold! My problem is that it's freezing around my legs, but my upper body gets super warm. So I know what you mean about feeling really cheerful and the minute you step out into the cold the mood just drops to ones feet. Cause how am I supposed to dress? In termobrallor and a ligh summer jacket? gaah!

Skinhead Barbiedoll sa...

Ida:
& det knasiga är att så många verkar ta den med RO! Bah "Jaha, vinter, lite kallt, det är ju tråkigt men förändrar ju inte så mycket". JO! Allt förändras. :'(

Elin:
That souns.. weird. At least I'm cold all over my body so I know how to dress - in as many clothes as possible to wear underneath my jacket. The fater I look, the better it is (that sucks). But you.. hmm.. Try that with termobrallor & summer jacket, maybe you could become a trendsetter? :O

Anonym sa...

ÄNTLIGEN ÄR DU TILLBAKA.
Absolut den bästa bloggen.
Tack

Kramar.

Skinhead Barbiedoll sa...

E:
Tack så mycket, & vëlkåmlich! :)