22.1.09

TO EAT SHIT.


I let the picture speak. This is how I feel about Sabis Brevik & the fact that they almost never got what I want. Parsley, my favourite taste of Keso, chicken salad, & more & more & more.. Fuck! Now I'm eating shit I shouldn't eat, & don't want to eat.


Jag låter bilden tala. Exakt såhär känner jag för Sabis Brevik & faktumet att dom tamejfan nästan aldrig har vad jag kommit dit för att handla. Persilja, min favorit-Keso, kycklingsallad med mer med mer med mer.. Åt helvete! Nu käkar jag skit som jag inte borde, eller vill, äta.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha ew har aldrig gillat Keso. Fast det har varit en typisk såndär grej jag aldrig ens smakat men som jag helt enkelt ogillar, mest pga av associationer till halsfluss. Men kom till mig och käka sen, jag har bara goodies i min kyl. Absolut ingenting man kan laga nåt utan utan bara godisaffär-innehåll vilket är sjukt nice.

Thompi sa...

Godisaffärer är ondskans näste...
Slynan va likadan mot keso för inte en månad sen, så prova keso du med!

Anonym sa...

det är samma med Wandas. det ligger jävligt lägligt till, typ ner för trappen bara, men de har tamejfan aldrig vita prince. SUX!

Skinhead Barbiedoll sa...

AMAIA LAYLA:
Själv associerar jag Keso till gymnasiepojkar som är gullautanknulla hahha men jag tänkte fööökkit & testade & det var assmidigt till mikropajer & att doppa bröd i =) Det är egentligen godisaffärsinnehåll jag vill undvika :D Pga hetsätning & att min kropp inte gillar det & att jag inte ens själv e särskilt förtjust i det. Jag gillar såna där nyttigheter som frukt, lax, kyckling & nötter typ X)

Thompi:
JaMÄH som sagt vem har bra associationer till Keso egentligen? Men sen vågade jag minsann :D

Prinsessan av Sylt:
NEJMEN det är då du ska börja köpa Lucky Strike!