4.6.09

MÅLNINGAR REAS UT!

nu rear jag ut hela skiten. eller ja hela skiten av vad han fått av mig & inte längre ville ha. för jag vill inte heller ha dom. jag blir ju bara arg hela tiden. så kom kom kom & köp!

vid intresse: SkinheadBarbiedoll@live.se
vad som gäller är: först till kvarn (du rara tös som gjort en beställning du än inte fått valalternativ till samt valt & fått har förträde till allt om du så vill - fast detta är ju självfallet inte valalternativen, bah på sidan om. näst först till kvarn är den vänlige herre som beställt ett porträtt). skriv bildens siffra (står ovan bilderna) i mailet & om du är sugen på flera kan du skriva i vilken ordning (typ först 3, sen 5), så jag kan klura på vem som var först med ett önskemål.

jag vill gärna bli av med målningarna så fort som möjligt så jag slipper dom & kan köpa mat för pengarna (göra två flugor på smällen), så du som vill ha någon ska vistas i Sthlm någon gång under dom närmsta 2 veckorna så ses vi på stan eller ööön & gör business! :)

1.
TAGEN.

2.
TAGEN.

3.
TAGEN.

4.
TAGEN.

5.
TAGEN.

6.
[FOTO+llllll+S.T.T.R..jpg]
40 KR [A3] (bilden blev lite suddig men målningen är skarp som fan!)

7.
TAGEN.

8.
TAGEN.

9.
TAGEN.

10.
TAGEN.

11.
[FOTO+llllll+Pandajävel..jpg]
10 KR [A3]

19 kommentarer:

Miranda O. sa...

Jag har mejlat mina önskemål nu :)

Lite Bad Religion update...
Jag kan hålla med om att "American Jesus" är en fining. Har även fastnat för "To another abyss"(så heter den va?) och "Against the grain".

Sen så är det ngr fler BR som är fina. Men jag orkar aldrig ta upp iPoden och kolla vad dom heter :P

Pellefant sa...

såg en jag ville ha omedelbums lr på direkten, vad som nu är snabbast. fast lagen om alltings jävlighet har väl redan sett till den är borta. 2?

Skinhead Barbiedoll sa...

Miranda O.:
To Another Abyss är skitbra, oh ja ja =D Jag är mycket stolt över dina BR-strapatser brydn!

Pellefant:
möööhhhh du ska jö maaaaila.. men tvåan blir dn =) maila så vi kan bestämma nåt lite mer klart om närhur.

a sa...

Hm, tänkte precis maila dig att jag ville ha 9:an och gärna betalar mer än futtigt 40spänn, men jag har verkligen ingen möjlighet att komma till Sthlm inom kort så det.. går ju inte. Fucken.

Jaja. Love.

Pellefant sa...

men göööllegöll, nu räddade du min dag. jag gör väl rätt den här gången och mailar prexis som du säger *whipped*

Skinhead Barbiedoll sa...

Galatea:
Eftersom nian är ett A4 så är frakt inget problem så du får bo lite var du vill, men ud får fortfarande ångra dig om du vill ;) annars paxar jag den åt dig sexygirloutasthlm.

Daphne sa...

ohhh....I live in London atm damnit.(I actually managed to make a bit of sense of this post- yay!) but the day I'm stockholm I'll hunt you down and make you paint me a picture while I'm being very annoying and starring at you.. just wanted to prepare you. hugz

Anette sa...

Hade jag bott i rätt stad hade jag snott 8:an. Tyvärr gör jag inte det.

Gontanius sa...

Jaha synd att man inte bor i sthlm då

Anonym sa...

...men jag ville ju ha nian!

a sa...

Hähähä, nian är min! *njuter av livets enda seger, någonsin*

Anonym sa...

...satansjävlapiss...

Rebecca sa...

JAG VILL HA NR.9!

marychain sa...

vafan , synd att jag kollade så sent , hadde vela ha lite teckningarrrr juu å velat se allihopaa

Jakob sa...

Lägg upp mer bilder om du målar nåt mer här. Gillar ditt sätt att måla men det var lite väl läskiga de här bilderna. Nån gång när du är glad och gör en tavla som inte andas blod, mord och ångest får du gärna lägga upp den här!

Anonym sa...

Jag ÄLSKAR numero 6! Påminner mig om en mycket mörk Marc Chagall. Loves it. Vågar du skicka den på posten om jag säger att jag intresserad? På riktigt, ja.

http://images.google.se/images?hl=sv&um=1&q=marc+chagall&sa=N&start=0&ndsp=18

Anonym sa...

Fast ja. Så är det A3 och jag bor 40 mil från STHLM. Sucks.

Anonym sa...

ÅH JAG VILL HA KRULLTOTTEN!

Nu är jag ju inte i Sverige men maila mig ditt bankkontonr så sätter jag in 40 spänn o fraktcash, så kan du skicka den till min sverigelägenhet YO!

Ghoulscout13_@hotmail.com

amaiabaja

Molly sa...

ooh, nu hann jag inte se de teckningarna som är tagna :( jag vill seee!