8.6.09

mord.

MEN NU FÅR FOLK FAN GE SIG!!!!!

Igår ringde nån jävla kläpp & låtsades att hon snackade med random av hennes föräldrar & så bestämde vi en tid dom skulle komma & titta på en hamsterjävel. Det var tänkt klockan 15.00 idag. För någon minut sedan ringde jag & hörde var dom höll hus & morsan svarad & jag undrade var dom var & mamman bah "Nä dom får inte skaffa nån hamster, hej då".

URSÄKTA MIG!? Ska det vara så jävla svårt att säga "Förlåt men det var min ungjävel som ringde, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för eventuellt obehag det här kan ha orsakat, ha det så bra! Hej då".

ohyfsade jävla subba.

4 kommentarer:

hanna sa...

Hon var förmodligen rätt förvånad, "HAMSTER???!" och glömde bort att ungjäveln lurat dig också. Hon kan ju även ha varit pälsallergisk och rädd för sitt liv. Möjligen även norsk, de är påfallande ofta benägna att skippa artighetsfraser som "tack" eller "förlåt för att jag är ett jävla svin".

Annars kan du kanske slänga in hamstrarna på en djuraffär, fast de är rätt ovilliga att betala för dem ibland.

Wib sa...

Jag som tycker att människor från Norge, inklusive undertecknad, är så himlans trevliga. Äh, jag tror bara att hon var en subba helt enkelt.

Anonym sa...

Good eveniing,

Apropå dina hamstrar, har du några ungar kvar? Hur gamla är de in that case?

:)

MonKy sa...

nästan så att man vill ta reda på vart dom bor, hitta ett par kloakråttor och släpa in genom brevinkastet.

eller bara beställa tio familjepizzor och 10 kilo texasbögporr i deras namn..

ordverifiering:nitione