4.6.09

men sätt ner fotjäveln då!

men jag blir jö så ARG varje gång jag försöker bläddra lite i teckningshögen, åsså brusar jag & lägger undan den & fortsätter en annan gång & blir lika arg. nu hittade jag ju pandajäveln där. typ tre sekunder innan vi skulle träffas & utbyta prylar så bah AHHH JAG VILL INTE HA NÅÅÅN DET KVITTAR MEN PANDAN VILL JAG BEHÅLLA! &. ändå. ligger. pandan. där. men WÅTTZ the deal? jag är så jävla glad att jag inte är hans huvud. hans issues är ju fan gräsliga. & då syftar jag inte på hans teckningsförvirring.. men den säger väldigt mycket om tidigare handlingar. till skillnad från mig & min problematik så bryr han sig inte om att han har problem för folk låter honom hållas & då skiter han i vilket.. till skillnad från mina problem som jag filar bort konstant så kommer han inte att bli kvitt sina problem 'coz he don't give a fuck. människan har lixåm sagt att han han verkigen njuuuter av att såra människor då han blir arg. det är väl ganska vanligt antar jag men tycker fan inte det är OK för då många häver ur sig saker dom inte menar så lixåm väger han orden för att hitta det som gör mest ont. & ingen gör nåt?!?! han pallade ju inte att jag faktiskt inte tyckte det var acceptabelt. han berättade en gång någonting som jag tyckte var helt maginnehållsförvridande. att han hade bråkat med ett X en gång & mitt i allt slängt på luren för att han skulle ha nöjet att säga att hon var dum i huvudet när hon ringde upp. vilket hon gjorde & vilket han gjorde. & han berättade liknande historier & krejen med det hela är.. att brudarna gjorde ingenting, dom sa inte att det inte var ok att göra så mot dom! & folk i allmänhet han betett sig svinigt mot gjorde inget. alla bah let it flow. hur kan folk tolerera sådant här? behöver jag dela ut en hink med skinn ni kan stoppa på näsan eller? tycker inte jag är direkt överkänslig som inte tycker att det är ett beteende som man bör spara.

1 kommentar:

Candy sa...

Jag förstår mig inte på det där. Var de rädda för honom? Eller hade de bilden av att han alltid varit sååå snäll så han skulle inte kunna göra en fluga förnär och om han gjorde det så var det säkert deras fel? För jag vet människor som blivit hållna bakom ryggen vilka elakheter de än gjort mot andra. För att de "har ju alltid varit så snälla".

Jag har aldrig fattat grejen med att hålla sina vänner bakom ryggen till varje pris. Om du går och slår ner en gammal tant imorgon eller sprider ut ett elakt och falskt rykte om någon av dina vänner är det klart jag kommer att fråga dig varför och säga att jag inte tycker det är okej, och jag förväntar mig att folk gör samma sak mot mig om jag skulle få för mig nåt sånt.

Åh, det där om att "njuta av att såra andra när jag är arg", det känner jag igen från en... person.