3.6.09

mnåååh.

hej tåmmpi & alla hans vänner som sitter här & läser om ni nu gör det, vet att vissa vilseledda jävlar gör det iaf.. för det första förstår jag inte vad ni gör här, för det andra förstår jag inte hur ni är så galanta på att bah strunta i att eran vän betett sig som ett as. det är som om en vän aldrig kan göra fel - alltid rätt no matter what! iaf. tåmmpi sa många gånger då vi träffades att han inte hade lust att träffa er, sina andra vänner. han var inte sugen på nåt sällskap som inte inkluderade kyssar & sex & so on - d.v.s. han var inte intresserad av att träffa er. jag pratade om er - hans andra vänner - med honom & han sa att han inte brukade undra hur ni mådde eller ha något intresse av att få veta det & jag tyckte det lät ganska skevt & peppade honom att försöka bry sig mer om er & era vänskapsrelationer vilket resulterade i att han ringde er mer o.s.v..

men tack för att ni är så jävla vänliga tillbaks =) fuck you era jävla dårar.

8 kommentarer:

Nicholas Nyfiken sa...

Du svarade aldrig på min fråga; Har du slutat helt med porren? Och gjorde du någonsin en scen med två killar eller en kille och en tjej?

Skinhead Barbiedoll sa...

Nicholas Nyfiken:
Men det var då själva fan vad bråttom folk har att få svar på sina frågor.. ta. det. lugnt. men iaf jag slutade i höstas & ja på båda andra.

Gontanius sa...

Skulle tro att hans vänner hamnar i en svart-vit skala. Att de inte kan vara tacksamma (eller vad fan man nu ska säga) mot dig och samtidigt vara vän med tåmmpi. Att det blir någon form av backstabbing hur dom än vänder på det. Att tåmmpi har varit ett as är lättare att ha överseende med. Han var inte ett as mot dom (vad dom vet). Och sedan så är vi alla as ibland. MEN det betyder inte att det ger oss rätt att vara as. Framför allt inte mot dom vi har emotionella band till. Hoppas du lyckas släppa känslorna till honom så han blir ett ingeting. Hat och aggression är tungt att ha när man inte får ge utlopp för dom.

Marielle sa...

Gontanius:
Det är så jävla jobbigt för varje gång han blir ett ingenting så säger han nåt förjävligt så allt bara blossar upp & jag blir tvärilsken & hatisk. Imorgon har jag glömt honom igen tills jag råkar få nåt att göra med honom once again. Men det är skitdrygt när folk gör så, hur kan man inte bry sig om ANDRA människan ifråga har sårat eller beter sig dåligt mot? Jag tycker att han betedde sig dåligt mot sina andra vänner då han sa att han inte ens brydde sig om hur dom mådde. Eftersom jag inte tyckte det var vidare vänskapligt så tog jag upp det med honom, jag var ju liksom inte "oooh men MIG umgås han med iaf så jag skiter i dom". Det vore ju bah egoistiskt av mig. En annan vän beklagade sig en gång över att hans kamrat spoilade massa bandrep dom hade, för att han led av panikångest. jag tyckte inte det var ok & sa ifrån. fattar inte hur folk kan vara så jävla blinda & bara se sin egna lott.

Marielle sa...

hah ser lite skumt ut men.. jag sa ifrån angående hans gnäll över panikångestpolaren. så jävla rått att irritera sig på folks ångest.

Gontanius sa...

Haha jag älskar att du öppnar upp fina ingångar till roliga/intressanta diskussioner men jag ber om annat forum. Men jag vet jag vet.

Nej du är han inte ingeting för dig. Känslorna ligger ju där latent. Se det lite som att han är din version av munherpes. Lagom smickrande även.

Nej jag vet. Jag ogillar kraftigt när folk inte har empati med andra. Jag ser det som en form av låg intelligens. Hade en gammal polare som jag fick reda på slog sin tjej, och där dog den vänskapen. Jo jag är så väl medveten om denna "Jag är centrum i universum" mentaliteten som råder hos så jävla många. Och jag blir så jävla arg. Men jag vet inte vad jag ska göra? "centrum i universum" och "Samhället är emot mig för jag får ta konsikvenserna från mitt handlande" är saker jag blir helt tokig på. vad är det för jävla fel på folk?

Gontanius sa...

Det skulle vara "Samhället är emot mig för jag måste ta konsikvenserna från mitt eget handlande" tror det blev rätt nu... vad fan jag menar att folk inte förstår att deras handlingar får konsikvenser

Marychain sa...

you go girl :)