6.6.09

inatt drömde jag att jag hade ett ordentligt kök.

sitter på youtube & lyssnar på pete yorn & trillade över denna pärla som jag lyssnade mycket på i höstas men sen glömde bort.. den är så fantastisk!


haha alltså jag fattar inte en av kommentarerna

"I have depression and I am constantly sad but this song somehow gives me motivation to continue on with my life."

är det bara jag som tycker att låten är deprimerande snarare än peppande?

& detta var den första låten jag hörde med pete yorn. en vän skickade den till mig en gång back in the days & jag bah ZÅÅÅÅ BRAA! fast lose you är fan bättre.

2 kommentarer:

Gontanius sa...

på tok för dystert för min smak. här är ett musiktips i betydligt gladare tongångar Chickenpox- Things that belongs to us. kört den på repeat rätt länge nu. i veckan använde jag den som tidtagare, hur många gånger kan jag lyssna på den innan skjutsen kommer. Den finns med på cheap shots 4

K sa...

Fördmoligen är det redan det din - i så fall - smått humoristiska rubrik på detta inlägg gäller, men annars råkade jag på slump springa på det här inlägget, och tyckte det var lite kul =P

http://bastardo.blogg.se/index.html