2.6.09

my new bff.

HAHAH paris hiltons new bff är ju underbart.
när en brud fick åka hem.. asiaten bah (efter att ha träffats nån dag eller så):
OH NOOO NOT MY GIRL I LOVED HER SO!!!!
en annan brud bah: Love is a very strong word..
asiaten bah: I LIKED HER VERY MUCH *låter lika hysterisk som innan*

jag är lite småhungrig. jag går på en ny diet. den heter köpettgudabenådatöverkastiställetförattköpamat-dieten.

du kan gärna maila mig på skinheadbarbiedoll@live.se så kan vi träffas imorgon & käka & du kan bjuda mig på en baguette från sandys..!!!

eller maila om nåt annat.

jag har inte kollat mailen på nåt tag, men ingen stress ni som inte fått svar, ska ta en mailrond imorgon :)

GNAJT!

---
btw, tack för kommentarerna nedan! ni låg ungefär till där jag trodde, åldersmässigt :)

---

fan va många smileys jag gör?

4 kommentarer:

ToHell sa...

Men det är ju onsdag ikväll! Patriciahummer :D

Skinhead Barbiedoll sa...

ToHell:
Du & din hummer :D hummer är fan.. aliens. Eller var det kräftor.. hmm.. men ser dom inte lite likadana ut?

ToHell sa...

Japps... Naturen indelas i enkla kroppar så som berg, sammansatta kroppar så som hundar och katter, konstiga kroppar så som väderkvarnar och kräftor... och hummer är desamma fast större och godare :D. Nå, vågar du testa ikväll då?

FLI sa...

Själv ska jag börja med buljong ocg vatten diet då jag har 1,29kr kvar på kortet. Dumt att vara vuxen och betala hyra