7.6.09

heyheybaby.

När jag var liten envisades flertalet av mina vänner med att det hette & stavades "FinDland". Jag vart så jefla less!

För er som undrar på vilka premisser jag raggar:
Var på en godisköparresa nyss ('Lakrismix' - det stavas så JA fråga inte mig varför - finns inte i Brevik). Så såg jag en dude bakifrån. Han hade stor mössa & gick typ som jag. Dvs slappt som fan. Lufsandes. Då väcktes min nyfikenhet för hur han såg ut framifrån. Fast jag ides inte ta reda på det. Men det kan ändå vara intressant att veta när jag börjar bli kåt: stor mössa & lufsande gångstil & halva är inne. Eller nåt. *DRÄGGDREGEL*

Kul om jag skulle vara med i Supersize & Superskinny. Antagligen skulle jag då få rollen som skinny. Det lustiga är att jag snarare har en supersize-mathållning så det skulle bli världens tråkigaste program. Alla skulle äta vad dom alltid brukar äta.

2 kommentarer:

Tjelsi sa...

Haha du och tjockisarna skulle liksom nomma på varsin pizza och vara glada typ! ^_^

Vill du fortfarande ha gitarren?

Suzy puzy sa...

Sv: Ja det är minst sagt stört. Vem är det man "skadar" om man går runt topless egentligen? Vem kommer att få men för livet? ;D