6.6.09

don't follow me now!

det är synd att jag är så jävla snygg & inte har nån som kan dra nytta av det på något sorts erotiskt vis. eller bara genom att titta på mig för jag är fan inte i något erotiskt mood just nu. egentligen vill jag väl mest gå att sova. kvällens piller blev: seroquel! man vill ju variera sig.

..men slöseri är det iaf!

en sak jag måste bekänna, på tal om piller, är att jag är fett värdelös på imovane. jag tar 2 stycken & när jag vaknar dagen efter så är resterande 8 puts väck & jag bah *wått??*. eller första gången & andra gången så var jag väl *wått??* & den tredje gången var jag inte längre förvånad. jag bah *MMM* "smakar som kyckling". tydligen.

undrar hur många jag skulle ta om jag hade en stor ask från första början..?

8 kommentarer:

Pellefant sa...

en sån gång skulle en undulat göra tricket? fan vad dom jävlarna glor!

nu låter jag kanske som hem & skola tanterna MEN var snål på pillren, kyckling är för övrigt mord. gör som fabbror doktorn säger och ta bara så mycket karra som han ordinerat.

jag går och spejar av nattens äventyr och lyssnar av allt busigt brus. Ha så bra SB

Markex sa...

åhh pillerkuuckling. bah sååååååå jävla gott!

Skinhead Barbiedoll sa...

Pellefant:
Ja alltså vet inte hur jag ska göra med pillren.. kanske ta 2 & gömma dom någonstans? Med mitt dåliga minne så lär jag ju inte hitta dom :D Jag brukar få minnesluckor av imovane så jag kommer verkligen aldrig ihåg att jag tar fler än jag ska & jag kommer aldrig ihåg varför.. dom är bah borta :O Kanske ska skylla på hamstrarna eller nåt..

Markex:
Tänk dig: Imovane med fetaost & Seroquelsås!

hanna sa...

Nämen när slänger du upp bloggdörrarna till nymojsen då? Jag längtar efter att få läsa! :D

helene sa...

apodos! eller du kommer ändå spara eller råka ta hela veckans ranson. men dom är fan såna! likaså stilnoct men kanske lite mer vett kvar i huvet för jag gömde kartorna. bara aldrig hitta dem igen.
men imovane va alltid uppätet dan efter å jävligt förvirrad hela nästa dag typ.. cp tabletter. de är hallucinogena å skumma som fan..

K sa...

Du får nog låsa in dem någonstans efter att du tagit de 2 du ska ta? =P

Anonym sa...

kan du inte svara på frågorna om läpparna bland kommentarerna till det inlägget? :)

Skinhead Barbiedoll sa...

hanna:
It's nåt rilly finished get för jag har haft massa annat för mig men om inget mystiskt händer så om någon dag :)

helene:
men det hallucinogena är bara ett plus =) fast märkligt att dom ska gå åt så jevligt..

K:
Ja men sen måste jag ju hindra mig från att låsa upp & ta fler :D

Anonym:
JA jag ska svara på dom men jag tycker det är så jävla störande när folk ska hålla på att stressa mig att svara osv.. shit så längesen var det inte.. typ tv dagar gammalt inlägg. Hur stor läppkris kan man ha egentligen..