9.6.09

nyblöggen

jag har bara ett litet bekymmer gällande det här med nya bloggen.
allt är klart.
utom bakgrunden. imagehost-sidorna är så jävla kluriga! har testat lite olika & enda gången jag får koden att funka är när jag kopierar bildadress från en bild jag laddat upp på imagehost.org. problemet är att bakgrunden försvinner från bloggen efter ett par timmar när jag använder en sån länk från den sidan. testade photobucket nyss & lyckades inte få deras färdiga koder att fungera, men när jag kopierade bildadress så funkade det - dock var bilden då lite krympt vilket inte var OK.

VAD. GÖRA?

6 kommentarer:

Eric sa...

jag kan hosta den åt dig om du vill. iofs finns det säkert sidor som är bra. du kan ju testa flickr!

Patric sa...

använd flickr.com då..

Patrik sa...

Skaffa en egen domän!

Natalie sa...

imageshack.us brukar ju funka bra...

Susanne Euvel sa...

tinypic.com har fungerat problemfritt för mig. :)

Hannah sa...

Varför får man inte läsa din nya blogg? :( Har alltid älskat dina bloggar och nu är jag deprimerad för jag inte får läsa :(