6.6.09

helvete.

HELVETE vad ont jag har i magen. inte någon liten del av magen heller utan precis hela - från tuttarna till byxlinningen. lite retro sådär. när jag var yngre hade jag väldigt ofta ont i magen, + huvudvärk på det. det var anledningarna till att jag fick ett besök hos skolsystern där jag bröt ihop av någon fråga & det uppdagades att jag mådde förjävligt psykiskt & jag hamnade hos bup & bup var värdelösa. men iaf. psykosomatiskt.

& nu stegras magsmärtan så jag fortsätter med den här sagan någon annan gång eller aldrig för här pallar jag då inte sitta.

13 kommentarer:

Gontanius sa...

Men har du "vänner" du kan prata om det med? Värkar som du du haft det något turbulent den sista tiden (tåmmpi historien verkar ha rört upp mer än vanligt). Jag vet att du skrivit att du inte har några nära vänner men har du inga du kan anförtro dig till?

Skinhead Barbiedoll sa...

Gontanius:
Pratar i terapin, annars kniper jag helst kefftn. Är bah så jävla ur balans idag för att jag har sovit dåligt, är pillerbakis & är fortfarande är sjukt irriterad på mitt X sen igår då jag var tvungen att konfrontera honom. Eller ja, tvungen & tvungen.. mitt huvud tvingade mig. Så den här dagen känns skapligt onödig. Den är bara en hög bajs. & så det förbannade jävla VÄÄÄÄÄDREEEET!!!!!

Pellefant sa...

det är plenty av flyt för dig just nu, skulle inte förvåna mig om dom även smällt upp 4st helt nya flashiga staket där du brukar gena sen sist? Pga alltings jävlighet lr nått.

krya på dig iaf

Skinhead Barbiedoll sa...

Pellefant:
Haha ja alltså saker vill fan inte gå min väg atm! Magen är lugn & go för stunden.. brukar vara kortare stunder & så vila.. hoppas vilan will last 4-evah =)

Gontanius sa...

Okej. Jag förstår. Personligen föredrar jag att ha vänner/bröder som jag kan tala med så de förstår och att jag vet att jag har någon som alltid skyddar min rygg. Delar mer med dem än vad jag kunde i min terapi.
Ja piller och sömnbrist ger ju vissa symptom och ens normala "försvar" brukar krackelera något då.
Konfrontationer är bättre än att man går runt bitter på personen i tystnad. Hur onödiga det än må vara. Skrik så länge du orkar och kan.

Skinhead Barbiedoll sa...

Gontanius:
Jag föredrar också det men det har inte funkat hittills så det kan dra åt helvete & jag håller mig på terapikanten istället.. Jag är fortfarande jävligt bitter iofs. haha fan mer bitter än igår. Igår var jag så borta i huvudet av allt omvälvande så jag har lyckats ta in allt först när jag har sovit på saken & jag tycker han är än mer tröttsam än vad jag tyckte igår. det lustiga är att förut tyckte jag mest synd om honom. nu tycker jag mer.. illa om honom. bara. han har förtalat mig & jag har skitsvårt för spridda lögner X| men hoppas jag har kunnat släppa det imorgon iaf.

Gontanius sa...

Okej, på vilket sätt har det inte funkat? Om mina bröder svek mig när jag förväntade mig deras stöd skulle jag nog flippa ordentligt. Jag offrar allt för dom och förväntar mig detsamma tillbaka.
Mmm jo att vara bitter är ju naturligt. Och som jag förstår det så finns det ju en del saker som du har all rätt att vara bitter över. Vi kan inte tycka synd om alla som inte förstår sitt eget bästa, finns nästan en hel värld då att offra sig för.
Gud vad mysigt, råkade på samma skit själv när jag skilde mig. Tydligen var jag den värsta mansgrisen man kan hitta. De som köpte allt skitsnack utan att fråga om det verkligen var sant eller av min version har jag inget behov av att ha i min närhet.

Skinhead Barbiedoll sa...

Gontanius:
Med tüsen svek i bagaget så känner jag att det inte funkar. Människor är inte att lita på. Dom lovar guld & ger en klick bajs.. Nej fan pallar inte folk som ska köpa saker rakt av.. speciellt inte när dom köper en version där någon smidigt nog 'glömt' sin del i det hela eller bara öser på med fantasipåhitt X|

Gontanius sa...

Jo, svek dyker ju upp ju "trevligare" man är, as flys sticks to shit. så du får väll se det som en delvis komplimang.
Jo, det är märkligt med vissa såkallade vänner. De agerar helt normalt mot en och plötsligt så börjar de ösa en massa skit gjord av rykten över en. och där står man och undrar vad fan det var som hände.
Hmm om du inte vill fortsätta att föra en dialog så skriv stopp efter du skrivit så slipper du mina inlägg.

Skinhead Barbiedoll sa...

Gontanius:
haha fast agerat normalt har han nog aldrig gjort :D alltså jag bah dialgar på tills jag glömmer bort eller inte har tid, brukar aldrig känna "nä nu räcker det fan!!!"

Gontanius sa...

Känns det bättre idag då? är bitterheten mindre? Nja jag syftade mer på vännerna som köper skiten om en.
Ah bra det, jag gillar att diskutera så har lite svårt att sluta :D

Skinhead Barbiedoll sa...

Gontanius:
NU känns det bättre. Har spenderat 54890 år nu med att skicka iväg 4 aslånga SMS där jag sa saker jag var för omtumlad för att säga i telefonen & nu när jag har sagt mitt så är jag renad =)

Gontanius sa...

Fan vad bra, grattis! :D