5.6.09

dessa män..

ok. självfallet kom någonting ivägen nu, för skrivandet. för.. kvällens lugn, överhuvudtaget. kunde det bara inte få vara överspelat? varför ska det upp till ytan NU? nu är ett jävligt dåligt tillfälle I must say.. jag bara skakar som ett asplöv. jag vet att jag inte var någon jävla ängel, jag vet att jag betedde mig förjävligt ibland & jag har sagt saker jag ångrar men jag vet också varför. fattar du hur jävla bitter jag var på dig? fattar du hur starka negativa känslor du väckte? jag bar på så mycket ilska gentemot dig att det sipprade ut i en konstant flod. jag klarade inte av att ta din skit utan att själv ge skit. jag var inte så stark. jag var inte så stabil. fan vad du ruckade mig. så lek fan inte lamm. goes around comes around. du bröt ner mig så jag bröt ner dig. det bara blev så, det var så enkelt. & NU ska det babblas om det.. så kom då. babbla to my face. jag tänker inte låta det passera obemärkt, herrn.

fuck folk asså.

Inga kommentarer: