14.3.09

YES. I'M BACK.


Everybody is like "*UHH* Caroline Af Ugglas is so ugly, what's wrong with her? She's not trying her best to be pretty, she must be retarded!". & Thorleifs (for example) is a bunch of pretty boys? No. But who's complaining? They're guys. Nothing is wrong with them if they're ugly. The can be, it's OK for them.

Well fuck that! I'd say everyone in the fuckin' schlagerfestival is ugly. Boy or girl, it doesn't mather, I piss on 'em all.


Alla tomtar bah "*UÖHH* Caroline Af Ugglas är så pisseful, vafan är hennes problem? Hon försöker inte ens vara söt, hon måste vara CP!". & Thorleifs (exempelvis) är ett gäng sockerpojkar? Nej. Men vem gnäller? Dom är grabbar. Det är inte udda & konstigt om dom är skabb. Det får dom vara, det är lugnt lixåm.

Åt helvete med det! Jag säger som så, att alla i den där jävla schlagerfestivalen ser förjävliga ut. Pojkar som flickor, spelar ingen roll, jag pissar på hela bunten.

18 kommentarer:

Unknown sa...

skit ska ha skit!

tomshideaway sa...

not my kinda music...Yuck

Anonym sa...

Trodde ärligt att hela skiten var över för ett tag sedan. När jag sedan hamnade i en diskussion om melodifestivalen upptäckte jag att jag inte är så laid back och obyende som jag trodde, för jag störde mig så oerhört. Sedan drömde jag om EMD, att dom skulle sova hemma hos ochm ig och jag bara "NEEEÖÖÖÖJ!!". Hjälp mig, bullen!

Skönt att du är tillbaka. :)

Anonym sa...

Obyende ska vara obryende, eller vad det nu heter. När man inte bryr sig, du vet? Fan, min hjärna inte normalt funkar. Du vet nog vad jag menar!

Anonym sa...

Jag har noll koll på melodifestivalen, jag är tv-befriad! :) Men jag tycker ändå att fröken Af Ugglas är söt! :) För det vet jag ju

Anonym sa...

doin' the omoralisk schlagerfestival?

Anonym sa...

jaa vad roligt du skriver igen! hoppas du har det bra
pusss å kram!

Anonym sa...

Tillbaka & en smula mer aggressiv - det är sånt vi gillar.

Anonym sa...

NICE COOL FASHION att du är tillbaka. Och den där grejen du gjorde i Southparksaken är fett lik Caroline.

NU SKA JAG GLASSA I SOLEN. Haha nämen, det är fett mörkt här och natt. Men snart.

Skinhead Barbiedoll sa...

Ida:
Sannerjävlaligen!

TOM:
No, that music kan fuck itself with a spoon. X|

Susannah Torarpsbacke:
Men orka ha en hjärna som funkar normalt? & orka drömma om EMD.. :| Jag har haft mardrömmar men DEN, fy fan.

Incka:
Jag kommer inte ihåg sist jag slog på TV:n men jag har då inte gjort det för att glo på schlager iaf =D Men jag läser mkt bloggar & där härjar alla om d.

Prinsessan av Sylt:
Asså. Jag förstod inte :'(

helene:
Just nu så har jag det minsann, pössåkramar.

Ida:
Yep, brukar inte ha plats för min ilska över samhället lika mkt när jag mår pyton, men nu tar det sig.. ;)

AMAIA LAYLA:
Haha det är jö jaaag =D Nr jag var blondie. Som jag snart ska vara igen minsann. Orka att du solar hela tiden, vill fan ha massa värme jag med! NU!

Anonym sa...

hahahah ja för fan men af ugglas och thorleifs är ändå sämst. och iofs tror jag att du skulle passa skitbra i mautratinen eller vad det nu hette.. skit land

Skinhead Barbiedoll sa...

Emilia:
Ja jag vet inte ,har inte hört nån låt. Eller jo en har jag hört men icke dom. Men jag har aldrg hört en bra svensk schlagerlåt så jag fördömer.. haha vafan är det där lixåm :D Bah "du skulle passa skitbra" & sen "skit land" ;D

Anonym sa...

Tjarå, hur mår du? Hittade nyss hit och ehm, lång time no see *english*

läste inlägget under, mår du bättre nu?

Anonym sa...

hur mår du?

Anonym sa...

Jo, jag funderar på det, den har så himla skön planlösning också! Fast jag är bara 2:a... men hoppas bli 1:a =P

Välkommen tillbaka föresten, du har varit saknad =P Hoppas du fått ur dig lite ångest.

Ps. Jag har inte sett ett enda av de där programmen i år! D.s.

Anonym sa...

Har läst massor av blogginlägg om hur ful de tycker att den där af Ugglas är. Enligt en tjej är hon en hårig ful och äcklig man. Som om det har nåt med saken att göra?! Det som har med saken att göra är väl att Melodifestivalen suger och att alla låtar förmodligen var skitdåliga. Alltså inte värt att titta på.

Anonym sa...

I'm mostly curious why you write in both English and Swedish? If you want to reach a more broad audience, you should be perfectly fine writing in English only? We all learn English in school right? ;) And there are translators all over the web as well =)

Anyway, back to the subject. She ain't that ugly really. It's mostly her way she's acting on stage that gets my nerves. I know it's a bit absurd to dislike someone based on that when in fact it's the music that is should matter and nothing else. Thats why i mostly don't like to look at who's preforming music, when I know the sound is awesome (not saying i like her music though ;).

I'm xqz2 on Lunarstorm, in case you'd like to know :)

Anonym sa...

By the way "ENGELSKALEKTIONER" isn't grammatically correct. It confuses me: Did you mean "ENGELSKA LEKTIONER" or maybe "ENGELKSLEKTIONER"? They are both correct depending on what you want to say, but they are significantly different in their meaning.