25.3.09

CAN'T BEAT IT.. DON'T WANT TO TRY.


I wrote down things that makes me mad & sad. But it would take too long to write down everything. I erased what I had begun with, instead. I haven't got the time to sit here & whine, 'coz I'm gonna play with my knifes & I'm gonna love every second of it! =D


Jag skrev ner saker som gjorde mig arg i näven & ledsen i ögat. Men det skulle ha tagit alldeles för länge att skriva ner hela skiten. Suddade bort allt jag redan åstadkommit, istället. Jag har icke tiden för att sitta här & gnällsäla mig för jag ska leka med mina knivar & jag kommer att älska var sekund av det! =D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lek lugnt! ...Eller något....

Anonym sa...

Hello!

Jag skulle gärna vilja ttrycka upp en T-shirt med dig på. Skulle du ta illa upp?

Kyssah&HånglaaH

Anonym sa...

knivlek är aldrig bra, så länge det inte rör en fin fläskfilé som ska senas ur. Ta det lungt och var rädd om dig!

Anonym sa...

Vackert foto, dessutom är du grym på att skriva!

// Dixie

Anonym sa...

Jävla skit också! Hatar att du inte orkade stå emot. Eller så hoppas jag att du gjorde det i slutändan, lät bli att våldföra dig på dig själv.
Det är så förbannat orättvist. Jag önskar jag kunde ge dig ett rum fullt med porslin att kasta sönder. Eller kanske en hel villa full med glasbord och tallrikar och förnäma ömtåliga gamla antikmöbler att trasha. Bara nånting så du slapp ärra dig själv, för det är fan farligt.