26.3.09

. . . . . .


Nu vill jag dö & alla kan dra åt helvete.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Don't let down and die, please be alive.

Anonym sa...

MEN JAG E JU REDAN DÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BE MIG INTE ATT VARA RATIONELL LÄNGRE OCH JAG BRÄNDE ALLA BROAR FÖR JAG FRÖÖÖÖÖS.

ochjagba sa...

nähäru! kämpa! det vet jag att du kan!

Anonym sa...

Barbiedoll, du är så vacker. Gör inte dig själv illa och låt heller ingen annan göra det. Kom hit till Kalmar så ska jag mata dig med glass och sjunga hela Hello Saferides första skiva för dig. <3 *GLITTÄHRKRAAAAHM*

Anonym sa...

Nej!
Inte så.

*KRAM*

Anonym sa...

Håll ut Barbiedoll! Allt som går ner måste tids nog vända och gå upp igen. Det kommer bli ljusare. Skickar en helvetiskt stor kram och hoppas på att du kämpar dig ur det här ännu en gång.

Anonym sa...

Jag vill och önskar att du stannar

Anonym sa...

Stanna, jordmänniskorna har inte fått nog av dig vännen!

Anonym sa...

Raring, jag hoppas att du tar dig igenom detta också, det gör du! Jag vill också dö & du har rätt i att alla kan dra åt helvete. Dina blodiga stackars armar till trots är du fantastisk vacker. Puss.

Anonym sa...

Vad hände?

Du verkade så in i jävlars fast besluten om att kämpa när jag var här inne senast. Och så läser jag detta nu! Jag vet att ditt beroende kan verka lockande och ibland (oftast) vara den enklaste utvägen till kortvarigt tillfredsställande. Men jag vet också, och DU vet också, att det bara gör dig ont i den verkliga verkligheten. Så det jag tänker är - vad hände, som fick dig att bortse från vad det destruktiva beteendet leder till, gör med din kropp, ditt psyke och din beslutsamhet?

Hoppas innerligt att du orkar. Det vinner alla på.