2.3.09

E-MAIL MY HEART.

I'm bad with E-mail but since 2009 is my nowI'llbecomestable-year I'll try to make it work, once & for fuckin' all. My blog mail is SkinheadBarbiedoll@live.se. You can mail me if you'd like to become my friend, order a painting (you folks seems interested) *CHEAP4U* or buy my panties, or tell me how much you' like to marry me in Las Vegas or kill me with an IKEA-spoon. Just go ahead.


Jag är kass med E-post men 2009 är ju mitt nuskajagtamejfanblistabil-år så nu ska jag få det att funka, för en gångs skull. Min blåggilajnenpost skickas till SkinheadBarbiedoll@live.se. Du kan maila om du vill bli min kåmpizz, beställa en målning (ni puddingar verkar sugna) *CHEAP4U* eller köpa mina trosor, eller berätta för mig hur hemskt gärna du vill ingå äktenskap med mig i Las Vegas eller kallblodigt mörda mig med en IKEA-sked. Bah kör på.

12 kommentarer:

PLAZAMAN sa...

Det är ingen som vill maila dig. Alla vill bara maila migmigmig men jag är alldeles för plazig för sådana där tramserier. Det är ingenting för en Plazaman, nej.

Anonym sa...

yooo jag vet var din mailadresss boooor yao!! :D grejt. var får du din målarinspiration ifrån?

Anonym sa...

inte mycket men en skön kväll var det allt! =)

sugen på en ny del av kökschefens liv på toalettstolen förresten?

Anonym sa...

mm det var så gott :D

Anonym sa...

Svar: Thanx snygging. Du borde tamefan också skriva till Mitt P3 och berätta lite om vad du är med i ditt liv - du är ju intressant och kan garanterat fängsla massa lyssnare!

Anonym sa...

hm, det där med Las Vegas låter lockande. Jag har alltid haft en lite skräckblandad förtjusning till att gifta mig bland neonljusen och fejk-Elvisar. Och liksom, varje gång någon drar igång med "NU MÅSTE ALLT PLANERAS ANGÅENDE VÅRT BRÖLLOP" även från sådana som inte ens har en pojkvän, så blir jag ba antingen Las Vegas eller stadshuset.

Anonym sa...

en jäkla utmaning.... kolla min blogg och gör den du med =)

Anonym sa...

Hey Barbiedoll! Jag vill itne maila dig om dina trosor, eller mörda dig med en ikea sked eller gifta mig med dig i lasvegas eller beställa målningar!!!!!!!!!!

Jag vill bara säga att vissa av dina inlägg är ta mig fan så jävla roliga att ja skrattar in real life framför datan när jag läser dom.

Jag kanske skulle vilja kväva dig me ensåndär Ikea plastpåse som finns i gult eller blått. Du får själv välja färg!

FLI sa...

Jag älskar att maila, so you better watch out! ;)

Anonym sa...

sv: hrmmm, nu blev jag lite osäker. jag trodde det var disney, men det kanske det inte är... får kolla upp det sen :)

Anonym sa...

tackar tackar snygging ;)

Anonym sa...

Tack! Feber är liksom en ganska skön sjukdom, min favorit tycker jag för jag yrar så jävla mycket och skrattar åt absolut ingenting. Men feber + förkylning SUCKS ASS verkligen.

Och jag undrar hur många det finns härinne förutom jag som vet att E-mail my heart är en låt med Britney Spears från hennes oskyldiga år?