21.3.09

HOW..?

I just woke up but I want to go to bed again.
My phone is quiet.
My sorrow is ignored.
I think my psychosiswhatever state of mind is ending.
Couldn't care less, though, couldn't care less..
I'm out of hope, could you buy me a cup of it?
I'm out of lust for life, so how do I hold on to it?
& how do I do to fall asleep once again?


Jag vaknade just, men vill ingenting hellre än gå till sängs igen.
Min telefon är tyst.
Min sorg är ignorerad.
Jag tror att mitt psykosartade tillstånd håller på att ebba ut.
Kunde dock inte bry mig mindre, inte mindre alls..
Har slut på hopp, kan du mig köpa en kopp av det?
Jag har slut på livslust, så hur ska jag hålla mig kvar?
& hur ska jag göra för att åter somna gott?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Skickar lite livslust och hopp här över nätet då *send send send!!!*

Sådär... fan! Råkade skicka med en gnutta pluggångest också - SORRIII!!!!

kram på du, fast we don't know varandra!

Anonym sa...

Barbiedoll, vi älskar dig. Håll fast och släpp inte greppet. Du är för vacker och smart för att falla nu. Starkt! Kramar från Kalmar län.

Anonym sa...

På något sätt kämpar du ju, jag har gett upp. En tripp på vad man får tag i till LaLa land så försvann ett par timmar iaf...

Anonym sa...

Skickar cyberkramar.
Löser väl inga världsproblem, men vad gör man?

Kämpa lite till!

Skinhead Barbiedoll sa...

K:
Pluggångest var det längesedan man hade! Inga trevligheter där. Tack för det andra ;)

E:
Ähhh säger om Courtney: give me a reason to be beautiful.

Anonym:
Vill att mina timmar också ska försvinna =(

Miranda O.:
*FÖRSÖKER* kjam.

Anonym sa...

Do you feel like maybe changing the scenery? Maybe it's just me and my urge to be away from here that makes me think that everybody wants to, too. But I don't know. Some people say that there's some fine things out there in the world, maybe there's something that could entertain your attention?

That was my fumliga way of contributing with something. And I'll try to *project* some happy thoughts by courtesy of the sunny spring day.